ایـــران تبلیغ

تارنمای جــامـع نیازمنــدی های ایـــــــران و خرید و فروش اینترنتی

جستجو در سایت

دسته بندی مطالب

آخرین مطالب وبلاگ

افزایش رتبه وبسایت

۱۴۰۰/۱۱/۲۴

چرا تبلیغات اهمیت دارد؟

۱۳۹۹/۰۷/۲۸

لینک های مفید

تصویر شماره انواع تبلیغات اینترنتی در ایران
مقالات شنبه 28 تیر 1399 349بازدید

انواع تبلیغات اینترنتی در ایران

اگر به وبسایت ها، اپلیکیشن ها و یا رسانه های اجتماعی مختلف مانند فیس بوک، تلگرام، اینستاگرام و … نگاه کنید، متوجه تعداد زیادی تبلیغات خواهید شد. برای نمایش تبلیغات در این رسانه ها به اینترنت نیاز است. از این رو، به این دسته از تبلیغات، تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات آنلاین می گویند. امروزه، تبلیغات اینترنتی یکی از موثرترین راه های بازاریابی است و توجه تعداد زیادی از بازاریابان را به خود جلب کرده‌اند. 

پنج مزیت تبلیغات اینترنتی 

1. هزینه کم در مقابل درآمد بیشتر

2. قابل پیگیری تعداد بازدید

3. دسترسی به مخاطبین بیشتر

4. تعامل مستقیم با مخاطبان

5. توجه بیشتر کاربران در فضای انلاین

انواع تبلیغات اینترنتی 

 تبلیغات بنری: تبلیغات بنری ساده ترین نوع تبلیغات آنلاین است. در این دسته از تبلیغات، یک بنر تمام صفحه به مخاطبان نمایش داده می شود. شما می توانید به سادگی محصول و یا سرویس خود را معرفی کنید. همچنین، می توانید بر روی بنرها یک دکمه قرار دهید و مخاطبان خود را تشویق کنید تا بر این دکمه کلیک کرده و به فعالیت خاصی مثلاً ورود به یک صفحه خاص بپردازند.

 تبلیغات ویدئویی: نوع دیگری از تبلیغات اینترنتی است که شما از طریق یک ویدئوی چند ثانیه‌ای، محصول و یا سرویس خود را به مخاطب معرفی می کنید. شما می توانید در انتهای ویدئوی خود یک بنر با دکمه نیز قرار دهید و مخاطبان خود را تشویق به کلیک بر آن دکمه کنید.

 تبلیغات در شبکه های اجتماعی: امروزه، رسانه های اجتماعی یکی از پرمخاطب ترین رسانه های دیجیتال است. بازاریابان با تبلیغات خود در این شبکه ها می توانند به تعداد زیادی از مخاطبان خود دسترسی پیدا کنند. در بازاریابی رسانه های اجتماعی شما می توانید مخاطبان خود را به صورت هدفمند انتخاب کنید. مثلاً برای تبلیغات در فیس بوک می توانید سن، علایق، منطقه جغرافیایی، مدرک تحصیلی مخاطبان خود را تعیین کنید. 

 تبلیغات ایمیلی: ایمیل مارکتینگ یکی از راه های پرطرفدار تبلیغات آنلاین است که شما به کمک آن می توانید از طریق ارسال ایمیل به صورت هدفمند به مخاطبان خود، آنها را به استفاده از محصول و یا سرویس خود تشویق کنید.

در فضای آنلاین انواع تبلیغات وجود دارد که برخی از آن‌ها برای برخی کسب‌وکارها بهتر جواب می‌دهند . در حقیقت تبلیغات به تغییرات زیادی کرده است و به ابزاری مهم برای ایجاد ارتباطات با مشتری و مصرف‌کننده تبدیل شده است. این روزها، شاهد وجود روش‌های گوناگونی برای انتقال پیام از طریق رسانه‌های مختلف تبلیغاتی هستیم. انواع روش‌های تبلیغات امروزی به کمک اینترنت و فضای مجازی، باعث شده است دست افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند،  باز شود. حالا دیگر انواع روش های تبلیغات محدود به روش‌های قدیمی نیست. امروز ویدیوهای همه‌گیر در سطح شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات بنری در سایت‌ها، فضاهای گفت‌وگوی کاربران درباره‌ی برندها و… شکل انواع روش‌های تبلیغات را عوض کرده است. بهترین آگهی تبلیغات زمانی ارائه می‌شود که مشکلی وجود دارد و شرکت شما می‌تواند آن را حل کند چون در زمان نیاز، احتمال خرید مشتری خیلی بالاست.  خب این شد یک تبلیغ خوب که در بهترین زمان و مکان ارائه می‌شود.

 

آقای تبلیغ