ایـــران تبلیغ

تارنمای جــامـع نیازمنــدی های ایـــــــران و خرید و فروش اینترنتی

جستجو در سایت

دسته بندی مطالب

آخرین مطالب وبلاگ

افزایش رتبه وبسایت

۱۴۰۰/۱۱/۲۴

چرا تبلیغات اهمیت دارد؟

۱۳۹۹/۰۷/۲۸

لینک های مفید

تصویر شماره چرا تبلیغات اهمیت دارد؟
مقالات دوشنبه 28 مهر 1399 398بازدید

چرا تبلیغات اهمیت دارد؟

مدیران کسب و کار ها باید تبلیغات را جزو رکن اصلی کسب و کار خود قرار بدهند چون اهمیت تبلیغات برای افزایش فروش و افزایش مشتری بسیار زیاد است. قدرت تبلیغات آنقدر زیاد است که بیشتر شرکت های بزرگ که اهمیت این موضوع مهم را میدانند و سالانه هزینه های زیادی را به تبلیغات اختصاص میدهند. بیشتر شرکت ها و کسب و کار ها میدانند که از طریق تبلیغات می توانند محصولاتشان را به مردم معرفی کنند و باعث افزایش مشتری و در نهایت افزایش فروش برای خود بشوند و از این طریق برندشان هم به افراد بیشتری معرفی میشوند و برای شرکت خود اعتبار بیشتری می توانند بدست آورند و این خود میتواند یک امتیاز نسبت به رقبا باشد. بهترین راه برای برقراری ارتباط با مشتریان تبلیغات است. تبلیغات این امکان را برای مشتریان فراهم میکند تا در بین تعداد زیادی از محصولات مختلف با محصولات مفید و با کیفیت آشنا شوند و با ذهنی باز و آگاه انتخاب کنند.

مزایای تبلیغات

1. با مشتریان بالقوه بیشتری میتوان ارتباط برقرار کرد.

2. افزایش تعامل با مخاطبان و مشتریان توسط تبلیغات.

3. اعتماد بین مشتریان با تبلیغات افزایش پیدا میکند.

4. بالا بردن ترافیک وب سایت

5. دسترسی به بازار جهانی

شرکت ها و کسب و کار ها از انواع مختلف تبلیغات و انواع رسانه‌های تبلیغاتی برای رسیدن به اهداف شان استفاده می کنند. و امروزه تبلیغات از طریق رسانه های مختلفی مثل: مجله ها، روزنامه ها، رادیو، تلویزیون، بیلبوردها، تبلیغات در وبلاگ ها، رسانه های اجتماعی، وب سایت ها و ... انجام می شود.و اهمیت بسیار زیاد تبلیغات باعث شده است اکثر شرکت ها و کسب و کارها هر سال هزینه های زیادی را صرف این مسئله کنند و همین مسئله باعث شده راه رسیدن به هدفشان راحت تر بشود.

تبلیغات ابزاری برای ارتباطات با فضای بیرون است که یک فرد، سازمان یا نهاد تجاری برای تبلیغ یا فروش ایده، محصول یا خدمات مورد استفاده قرار از آن استفاده می کند که می تواند به شکل تصویری یا صوتی باشد. درکل تبلیغات برای جلب توجه گروه خاصی از مردم یا جامعه استفاده می شود و فقط هم محدود به کسب و کار ها نیست و معمولا توسط سازمان های غیر دولتی، سازمان های دولتی، احزاب سیاسی، سازمان های مذهبی و ... هم استفاده می شود. تبلیغات فقط با هدف ارائه یک محصول یا خدمات مصرفی صورت نمی گیرد، چون که تبلیغاتی هم داریم که اهداف دیگری را دنبال می کند.

افراد و مشتریان هدف محصولات را تنها زمانی خریداری می کنند که اطلاعات لازم را در مورد آن ها بدست آورند و شرکت سازنده اش را به خوبی بشناسند. اگر محصولات و خدمات تبلیغ نشوند، هیچ کسی از وجود آن مطلع نخواهد شد و متوجه نمی شوند چه محصولاتی در دسترس است و محصولات را نمی توانند خریداری کنند حتی اگر محصول برای آنها مفید باشد. تبلیغات به مردم کمک می کند تا بهترین محصولات را برای خود پیدا کنند. هنگامی که افراد در مورد تعداد زیادی از محصولات اطلاع پیدا کنند، می توانند محصولات را مقایسه کرده و خرید بهتری انجام دهند تا پولی را هم که خرج می کنند بیهوده هدر نرود و چیزی را که می خواهند بدست آورند. به همین دلیل تبلیغات برای مشتریان مهم تر است.

تبلیغات نقش بسیار مهمی را برای تولید کنندگان و فروشندگان محصولات دارد، چون که آگهی ها به افزایش فروش کمک می کنند. تبلیغات به تولیدکنندگان و شرکت ها کمک می کند تا رقبایشان را بهتر بشناسند و با برنامه ریزی درست، در رقابت ها پیروز رقابت شوند. هر شرکتی برای عرضه و معرفی یک محصول جدید در بازار، تبلیغ محیطی را برای محصول ایجاد می کند. تبلیغات به مردم کمک می کند از محصول جدید آگاه شوند.تبلیغات به ایجاد حسن نیت برای شرکت کمک می کند و وفاداری مشتری را به دست می آورد.تقاضا برای محصول به کمک تبلیغ ادامه می یابد و عرضه به یک فرایند پایان ناپذیر تبدیل می شود. 

تبلیغات اینترنتی هم نوعی بازاریابی و تبلیغات است  که در آن پیام ها از طریق اینترنت به مخاطبان هدف تحویل داده انتقال پیدا می کنند.  تبلیغات دیجیتال به تبلیغات آنلاین ، تبلیغات اینترنتی ، بازاریابی اینترنتی و ... هم گفته می شود. این نوع تبلیغات این امکان را می دهد تا با پیام مناسب در زمان مناسب به افراد مناسب دسترسی پیدا کنند. تبلیغات اینترنتی فقط تبلیغات در توییتر، گوگل و ... نیست. از ابزارهای تبلیغاتی مبتنی بر اینترنت برای تحقیق، مدیریت، پیگیری، تجزیه و تحلیل و بهبود تبلیغات آنلاین هم استفاده می کند. تحولات فن آوری رسانه های جدیدی را ایجاد می کند که مصرف کنندگان اطلاعات مختلف و متنوعی را کسب می کنند. 

قبل از اینکه مصرف کنندگان محصولات و خدمات را خریداری کنند می توانند محصولات را بررسی کرده و مشاهده کنند و می توانند از طریق محیط آنلاین ، قیمت و ویژگی را با یکدیگر مقایسه کنند و بتوانند براساس آن ، این موارد را انتخاب کنند. امروزه ، تبلیغات دیجیتالی یکی از روشهای سریع و قابل توجه است که به دلیل ارائه پیشنهادهای متفاوت و مختلف از طریق تبلیغات میل به خرید را ایجاد می کند. همه ی ما زمان زیادی از روزمان را در اینترنت  و شبکه های اجتماعی وقت می گذرانیم و جزء جدایی ناپذیر زندگی بیشتر آدم ها  فضای آنلاین است. یک شخص از صبح که روز خود را آغاز می کند تا شب که موقع استراحت اوست  با اینترنت سر و کار دارد با وجود چنین فضای گسترده ای که  تنوع ابزاری هم دارد، یک تبلیغات مناسب می تواند بسیار مفید باشد و تاثیر مهمی در معرفی و فروش محصول داشته باشد. اعتقاد و نگرش مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات شاخص های مهم اثربخشی تبلیغات است.

از طرفی دیگر در رسانه های سنتی ، همیشه این مشکل است که مشخص شود  چند نفر آگهی را می بینند و به آن پاسخ می دهند. اما با استفاده از فناوری دیجیتال ، محاسبه تعداد دقیق برداشتها و برهم کنش ها به طرز حیرت انگیزی ساده است و این امکان را فراهم می کند که بازده سرمایه گذاری خود را تجزیه و تحلیل کرده و اطمینان حاصل کنید که هزینه های  تبلیغاتی شما عاقلانه خرج می شوند.قلب تپنده ی یک کسب و کار بازار مصرف آن می باشد .تا زمانی که مشتری برای محصول وجود دارد یک کسب و کار میتواند زنده باشد .چه بهتر که بشود مشتری را مشترک خود و وفادار به محصول کرد.

 

آقای تبلیغ