ایـــران تبلیغ

تارنمای جــامـع نیازمنــدی های ایـــــــران و خرید و فروش اینترنتی

جستجو در سایت

دسته بندی مطالب

آخرین مطالب وبلاگ

افزایش رتبه وبسایت

۱۴۰۰/۱۱/۲۴

چرا تبلیغات اهمیت دارد؟

۱۳۹۹/۰۷/۲۸

لینک های مفید

رپورتاژ خبری یکشنبه 24 بهمن 1400 240بازدید

افزایش رتبه وبسایت

افزایش رتبه وبسایت یا همان رنکینگ چیزی است که هر دارنده سایتی خواهان آن است. در این مقاله با آریاهاست همراه باشید تا با رعایت چند نکته کوچک به سادگی بتوانید رنکینگ سایت خود را افزایش داده و از این طریق از سایت خود کسب درآمد کنید.

۱. افزایش رتبه وبسایت با برای مردم نوشتن

میدانید که محتوا کلید موفقیت در بهینه سازی سایت در موتور جستجو است، پس  محتوا را برای افراد تهیه کنید نه برای ماشین ها، دستگاه ها و ربات های موتور جستجو. باید محتوایی با کیفیت بالا و آموزنده در سایت تان ایجاد نمایید، اگر این کار را انجام بدهید مطمئناً خوانندگان خود را بدست آورده و کلیک های آنها را بر روی صفحات وب سایت تان خواهید داشت.

۲. افزایش رتبه وبسایت با اضافه کردن مطالب به صورت روزانه

وب سایت ها نیاز دارند که به طور منظم با مطالب جدید و صفحات جدید به روزرسانی شوند، این امر کمک بسیاری به بهینه سازی آنها در موتور جستجو میکند. کلمات کلیدی کمک می کنند تا سایت توسعه یابد. اگر در مورد موضوعات عمومی مطالبی می نویسید، بسیار بسیار ساده آن را بیان کنید. مطالب و محتوای سایت خود را با ایجاد لینک با سایت هایی که  رنکینگ بالا دارند، به صورت منظم همیشه تازه نگه دارید.

۳. افزایش رتبه وبسایت با ایجاد ارتباط با مخاطبین

از وب سایت های آموزشی و یا سازمان های غیر انتفاعی بخواهید که با مطالب سایت شما لینک برقرار کنند. موتورهای جستجو نگاه مطلوبی به سایت هایی دارند که به منابع معتبری لینک می شوند. ارائه اطلاعات مفید و با کیفیت که باعث جلب نظر سایت های قابل اعتماد می شود، باید از ویژگی های سایت شما باشد. کلمه کلیدی در اینجا قابل اعتماد بودن و شاید قابل خواندن بودن سایت ها است. 

۴. آنچه دیگران می دانند را بیاموزید.

باید به بررسی رقبای خود در امر سئو بپردازید، ببینید که آنها از چه تکنیک هایی استفاده می کنند تا به رتبه های بالا در موتور جستجو برسند؛ تا کمکی برای بالا رفتن رنکینگ وب سایت شما باشد. از موفقیت ها بیاموزید، روش های موفقیت آمیز را در وب سایت تان گسترش داده و یا منطبق نمایید.

۵. کمی Html یاد بگیرید.

موتورهای جستجو انسان نیستند! باید از Html استفاده کنید تا آنها بتوانند مطالب و محتوای سایت شما را بخوانند و مزیت بیشتری نسبت به رقبای شما برای وب سایت تان در نظر بگیرند. استفاده از دیگر زبان های برنامه نویسی نیز مفید می باشد، اما همیشه html به عنوان Back up به موتورهای جستجو اطلاعات لازم و ضروری وب سایت تان را ارائه میدهد.

۶. افزایش رتبه وبسایت با ترکیب تاکتیک ها

همیشه ترکیبی از استراتژی های مختلف بازاریابی را در وب سایت تان به کار ببرید. نه تنها باید برای سایت تان تبلیغات اینترنتی انجام دهید، بلکه باید از طریق خود وب سایت تان نیز بازاریابی انجام دهید.

شما میخواهید که افراد مدت زمان بیشتری را در وب سایت شما وقت صرف نمایند و بر روی لینک های تان کلیک کنند. در Bounce rate می توانید آمار میزان ورود افراد به صفحات و خروج بلافاصلهء آنها را بررسی نمایید. اگر Bounce rate زیر ۲۰٪ دارید، در صورتی که به طور متوسط بالای ۳۰٪ باشد در واقع سایت شما به خوبی عمل کرده است.

برای بهینه سازی بهتر، باید در تگ های عنوان در هر مطلبی از کلمات کلیدی استفاده نمایید. استفاده از کلمات کلیدی موثر در تگ عناوین یکی از بهترین روش ها برای دریافت ترافیک وب سایت از طریق موتورهای جستجو است.

۷. افزایش رتبه وبسایت با یادگیری شیوه های مناسب لینک دهی

هنگامی که پیوند لینک به صفحه اصلی وب شما از دیگر بخش های وب سایت شما برقرار می شود، باید اطمینان حاصل کنید که پیوند شما به نام دامنه لینک شود و نه به /index.html/ و یا دیگر چیزهایی که در پایان آدرس قرار دارد. با داشتن دو یا چند صفحه اصلی جداگانه مانند به موتورهای جستجو در تشخیص نام دامنه تان به عنوان Anchor text کمک کنید تا صفحهء اصلی سایت در بالاترین رتبه نتایج موتور جستجو قرار گیرد.

۸. افزایش رتبه وبسایت با استفاده از خدمات رایگان در وب سایت

وب سایت شما نیاز به مواردی برای ارائه به صورت رایگان به مخاطبین دارد. بهترین راه برای گرفتن خدمات رایگان در وب سایت، عضویت در سایت ها می باشد. برخی از آنها بسار خوب هستند و خدمات باکیفیتی را ارائه میدهند.

 

 

آقای تبلیغ