ایـــران تبلیغ

تارنمای جــامـع نیازمنــدی های ایـــــــران و خرید و فروش اینترنتی

جستجو در سایت

دسته بندی مطالب

آخرین مطالب وبلاگ

افزایش رتبه وبسایت

۱۴۰۰/۱۱/۲۴

چرا تبلیغات اهمیت دارد؟

۱۳۹۹/۰۷/۲۸

لینک های مفید

تصویر شماره جديدترين روش هاي ديجيتال مارکتينگ
مقالات شنبه 5 مهر 1399 420بازدید

جديدترين روش هاي ديجيتال مارکتينگ

هدف از هر دیجیتال مارکتینگ یا تبلیغات اینترنتی باید این باشه که نام تجاری یا برند خودش را به روش های دیجیتال مارکتینگ به مخاطبان هدف معرفی کند و حتی اینکه انتخاب کدوم روش ها به موفقیت یک برند در حوزه دیجیتال مارکتینگ کمک بهتری میکنه بسیار اهمیت دارد. امروزه که بسیاری از مردم در طول روز آنلاین هستند و امکان خرید اینترنتی انواع کالا و خدمات به راحتی در دسترس همه است، قدرت دیجیتال مارکتینگ این است که میزان توانایی کسب و کار ها را در برقراری ارتباط با مصرف کنندگان تعیین می‌کند. 

جديدترين روش هاي ديجيتال مارکتينگ

1. طراحی سایت: منظور از طراحی سایت بالا آوردن هر سایتی نیست. وقتی بحث طراحی سایت در امر بازاریابی دیجیتال می شود منظور سایتی است که با استانداردهای بالایی طراحی شده و قابلیت تبدیل بازدیدکننده به مشتری را دارد. در بازار امروز که کسب و کارها رقبای جدی دارند نمی توان با داشتن ساده ترین و معمولی ترین چیزها در بازار رقابت کرد. برای اینکه بتوان در عرصه ی اینترنت در بین کسب و کارها یک جایگاه محکم داشت فقط با طراحی سایت امکان پذیر است. داشتن یک سایت خوب هم به تنهایی کافی نیست باید رفتار کاربران در سایت پیگیری شود و با توجه به نیاز آنها دست به توسعه ی سایت زد. اینکار باعث بالا رفتن نرخ تبدیل کاربر به مشتری خواهد شد.

2. تبلیغات گوگل: تبلیغات گوگل یکی از پر طرفدارترین روش ها در بازاریابی موتورهای جستجو است. گوگل محبوبترین جستجوگر جهان است و افراد زیادی هرروزه با توجه به نیاز هایشان به جستجو در گوگل می پردازند به همین دلیل می توان با تبلیغات در گوگل روزانه بازدیدکنندگان زیادی را وارد سایت کرد. تبلیغات گوگل باعث می شود سایت شما در نتایج جستجو در صفحه اول ظاهر شود و همین موضوع به شناخته شدن سایت شما کمک خواهد کرد.

3. سئو و بهینه سازی: سئو یا همان بهینه سازی سایت یعنی استفاده از الگوریتم های موتورهای جستجو به منظور نمایش سایت در صدر نتایج است. الگورتیم های گوگل که بشدت باهوش شدند و این الگوریتم ها تمام سعی خود را می کنند تا بهترین نتایج را به کاربران نشان دهند. به همین دلیل اگر قصد دارید توسط گوگل به جستجوکننده ها معرفی شوید باید به سراغ بهینه سازی سایت بروید. این روش به جذب کاربران بیشتر به سمت سایتتان کمک خواهد کرد.

4. بازاریابی محتوا: بازاریابی محتوا به جذب مخاطب از موتورهای جستجو گفته می شود. این روش دیجیتال مارکتینگ در دسته ی بازاریابی موتورهای جستجو قرار می گیرد اما این روش از اهمیت و قدرت بالایی برخوردار است در بازاریابی محتوا ابتدا باید شناخت کاملی از مشتریان بدست آورید. با شناخت روی مخاطبان می توان فهمید آنها چه چیزهایی را دوست دارند و به چه موضوعاتی علاقه مند هستند. هر چقدر شناخت شما روی مشتریان بیشتر باشد و اطلاعات جامع تری نسبت به آنها داشته باشید نوشتن استراتژی تولید محتوا کار راحتری خواهد بود. بعد از شناسایی مشتریان می توانید شروع به تعیین استراتژی محتوا به منظور جذب مشتریان هدف کنید و بعد از تعیین استراتژی، نوشتن محتوا آغاز می شود.

5. ویدئو مارکتینگ: افرادی که بتوانند با کسب و کارتان ارتباط برقرار کنند می توانند تبدیل به مشتری شما شوند و ویدئو یکی از بهترین روشها برای جذب مخاطبان و درگیر کردن آنها با برند است. ویدیو مارکتینگ یکی دیگر از روش های موثر دیجیتال مارکتینگ است. ویدئوها می توانند نقش بسیار سازنده ای در تبلیغات داشته باشند. در ویدئوها می توان یک پیام را در ذهن مخاطبان تا مدتهای زیادی ثبت کرد یا حتی می شود اطلاعات بسیار زیادی را در مدت زمان کم به بیننده داد طوری که خسته نشود. 

6. بازاریابی شبکه های اجتماعی: شبکه های اجتماعی نقش مهمی را در دنیای امروزی دارند. امروزه مردم بیشتر از تلویزیون در شبکه های اجتماعی زمان می گذارند. این کار باعث شده رسانه ی جدیدی برای کسب و کارها ایجاد شود. برندها با حضور در شبکه های اجتماعی قصد دارند کاربران را حسابی درگیر خود کنند. در این نوع بازاریابی می توانید از صفحات مشهور و بلاگر ها بخواهید شما را معرفی کنند. یا می توانید از روش اینفلوئنسر مارکتینگ افرادی را پیدا کنید که متانسب با کسب و کار شما باشند و کاربران زیادی آنها را دنبال کنند و آنها می توانند که شما را به صورت مستقیم یا غیر مستقیم تبلیغ کنند.

7. تبلیغات بنری: تبلیغات بنری در سایتهای پربازدید می تواند به معرفی خدمات و محصولات بپردازید و کاربران زیادی را جذب کند. البته که این تبلیغات بیشتر جنبه برند سازی دارد و در طولانی مدت و طی استمرار مداوم افزایش فروش را برای شما به همراه خواهد داشت. در تبلیغات بنری در صفحات باید با دادن پیشنهاداتی حتما ایمیل یا شماره همراه مخاطب گرفته شود تا در آینده با ایمیل مارکتینگ و پیامک با او در ارتباط بود تا این ارتباط منجر به فروش شود.

8. رپرتاژ آگهی: رپورتاژ آگهی یا رپرتاژ خبری به منظور خبرسازی در سایت های خبری و مجله های پر بازدید انجام می شود. ین روش به شما کمک می کند که هم زمان در چند سایت خبری مشهور ایران راجع به برند شما صحبت شود و در خبر خود به شما لینک هم بدهند. سیل عظیمی از کاربران اینترنتی به سایت شما سرازیر می شوند. اینکار روی سئوی سایت شما هم تاثیر مثبت خواهد گذاشت. 

9. ایمیل مارکتینگ: استفاده از ابزار ایمیل، جهت اطلاع رسانی و برقراری ارتباط با مخاطبین از اهمیت بالایی برخوردار است، به همین دلیل ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی می تواند به کسب و کار ها در طراحی و پیاده سازی یک کمپین موفق دیجیتال مارکتینگ کمک زیادی بکند. و امروزه با پیدایش روش های جدید دیگر ارسال ایمیل به صورت خودکار انجام می شود که این روش برای نگه داشتن مشتریان قبلی بسیار خوب است. و هنگامی که مشتریان وارد سایت شما می شوند و ایمیل شان را در اختیار شما قرار میدهند در واقع علاقه مندی خود را به سایت اعلام میدارند و حتی با ترک سایت با داشتن ایمیل می توانید آنها را به سایت خود برگردانید و حتی می توانید نتایج ایمیل های ارسالی را از مشتریان دریافت کرده و متناسب بازخورد مشتریان محصولات آینده خود را طراحی کنید. 

 

آقای تبلیغ