ایـــران تبلیغ

تارنمای جــامـع نیازمنــدی های ایـــــــران و خرید و فروش اینترنتی

جستجو در سایت

دسته بندی مطالب

آخرین مطالب وبلاگ

افزایش رتبه وبسایت

۱۴۰۰/۱۱/۲۴

چرا تبلیغات اهمیت دارد؟

۱۳۹۹/۰۷/۲۸

لینک های مفید

تصویر شماره افزایش در آمد از طریق تبلیغات
مقالات دوشنبه 24 شهریور 1399 254بازدید

افزایش در آمد از طریق تبلیغات

کسب و کار ها معمولا به دنبال مردم می روند و به تبعیت از آن‌ها، پول هم آن‌ها را دنبال می کند. از وقتی که برای اولین بار کسب و کار ها هزینه زیادی را روی تبلیغات اینترنتی به نسبت تبلیغات تلویزیونی کردند و این روند به صورت فزاینده‌ای در حال افزایش است. امروزه افراد زیادی حضور غیر قابل باوری در شبکه‌های اجتماعی دارند و حداقل از یکی از این رسانه ها به صورت ماهیانه استفاده می کنند. در این میان اپلیکیشنی مثل فیسبوک هم وجود دارد که به نوعی خود را متعهد می داند تا کل دنیا یا حداقل کل کاربران اینترنتی دنیا را قسمتی از شبکه‌های اجتماعی کند.

معرو فیت تبلیغات اینترنتی باعث شده تا صاحبان کسب و کار ها و تجارت‌های مختلف از بازاریابی های سنتی به سمت بازایابی اینترنتی حرکت کنند و از فرصت بی نظیری که این نوع تجارت در اختیار آن ها قرار می دهد استفاده کنند. فیسبوک در ابتدا به یکی از تجارت‌های موفق تبدیل شد و از آن سود های بسیاری بدست آمد و این موضوع نشان دهنده آن است که راه اندازی یک تجارت در شبکه‌های اجتماعی تا حد خیلی زیادی می‌تواند پرسود باشد. 

 اینفلوئنسرها افرادی فعال و با پتانسیل بالا در تجارت آنلاین و بخش های مختلف آن مثل رسانه ها و شبکه های اجتماعی هستند. این افراد می توانند تجارت شما را با سرعت و کیفیت به مراتب بیشتری گسترش دهند. شما اگر بتوانید یک شبکه اجتماعی ایجاد کرده و با اینفلوئنسر مارکترها ارتباط داشته باشید، شانس بسیار بیشتری برای کسب مشتری و افزایش فروش دارید. مشکلی که در این زمینه وجود دارد این است که اکثر کارآفرینان نمی دانند چطور این افراد را شناسایی کنند و یا به درستی به آن ها نزدیک شوند. بسیاری از این کارآفرینان حتی بعد از پیدا کردن شخص مورد نظر، باز هم به درستی نمی دانند چطور باید از آن ها استفاده کنند. کاری که شما باید در این مورد انجام دهید این است که با اصول تبلیغات به طور کامل آشنا شوید تا با توجه به زمینه کاری خودتان انتخاب مناسب را شناسایی کنید. این تجارت دو طرفه است. شما حتی اگر صاحب تجارت خاصی نیستید می توانید به یک اینفلوئنسر مارکتر تبدیل شده و با کسب محبوبیت بین کاربران، موقعیتی مناسب برای جذب تبلیغات برندهای دیگر ایجاد کنید. 

شبکه اجتماعی اینستاگرام از بزرگترین شبکه تبلیغاتی به حساب می آید و یکی از سه شبکه اجتماعی محبوب حال حاضر در دنیا می باشد. اینستاگرام به صورت مقطعی قابلیت هایی را معرفی می کند که این رسانه اجتماعی را بزرگ و کاربردی تر می کند. یکی از این قابلیت ها، قابلیت استوری گذاشتن می باشد و از زمانی که این قابلیت به اینستاگرام اضافه شده است محبوبیت این شبکه بسیار افزایش یافته است و تعداد کاربران آن از مرز بیش از 800 میلیون نفر گذشته است.

بسیاری از افراد موفق معتقدند تأثیری که استوری ها در تجارت داشته هیچ فعالیت دیگری همچین تاثیری نداشته است دیدن استوری ها برای کاربران وقت زیادی نمی گیرد و مشاهده آن ها خیلی راحت است. بنابراین تبلیغاتی که از این طریق صورت بگیرند شانس زیادی برای دیده شدن دارند. برندهای بزرگ تجاری، تقریباً هر روز از طریق استوری ها با کاربران و مشتری هایشان در ارتباط هستند. شما هم می توانید از طریق استوری ها محصولات و سرویس خود را به کمک تصاویر و محتوای جذاب برای کاربران بی شماری به نمایش در بیاورید. مثل بعضی دیگر از سرویس های مشابه، برای اینستاگرام هم ابزارهای آنلاین برای تعیین میزان بهبود عملکرد دارد. شما می توانید از این ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام به منظور دستیابی به فالوئرهایی که به سبک محتوای شما علاقه بیشتری دارند استفاده کنید. این ابزارها به شما نشان می دهند که محتوای منتشر شده شما به نسبت رقبا چه مقدار بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. با این روش ها شما می توانید کم و کاستی های خود را در مقایسه با دیگر رقبایتان بهتر درک کنید و می توانید با برطرف کردن آن ها، پیشرفت بیشتری داشته باشید.

این روزها تعداد برنامه های شبکه های اجتماعی به اندازه کافی زیاد است و همچنان تعداد آن ها در حال اضافه شدن می باشد. شما باید با فرض بر اینکه رقبای شما به درستی از همه این برنامه ها استفاده نمی کنند، فعالیت خود را در بعضی از آن ها شروع کنید. چرا که می توان مطمئن بود تعداد بسیار زیادی مشتری و کاربر در آن شبکه ها حضور دارند و این یعنی پتانسیل زیاد برای جذب مشتری های جدید از برنامه های جدید. اگر با یک استراتژی مناسب چنین کاری را مدیریت کنید، بدون دردسر خاص و بدون رقابت با رقبایتان می توانید همه آن مشتری ها و کاربران مستعد تبدیل شدن به مشتری را شناسایی و جذب کنید. با این کار به طور قابل توجهی از رقبای خود پیشی گرفته و در نتیجه فروش خود را می توانید گسترش دهید.

استفاده از وب سایت ها، شبکه های اینترنتی، ایمیل، بهینه سازی و تولید محتوا نوعی بازاریابی اینترنتی یا آنلاین است . تبلیغات مدرن نسبت به تبلیغات سنتی کم هزینه تر، ماندگار تر و دسترسی به گستره وسیعی از مشتریان احتمالی خواهد بود طراحی وب سایت ها به کارت ویزیت آنلاین و ابزار کسب و کار سازمان ها تبدیل شده اند. با افزایش استفاده از اینترنت در کشور آینده ی تبلیغات آنلاین رو به گسترش است و در آینده ای نه چندان تاثیرات گسترده این تبلیغات را بر کسب و کار ها خواهید دید.

پست‌های تبلیغاتی یا حمایتی، بهترین روش شرکت ها برای دستیابی به تعداد مشتری بیش‌تر است، این روش بدون پرداخت هزینه‌ای به شما این امکان را می‌دهد تا در سطح گسترده و به صورت تاثیرگذاری، تبلیغات انجام دهید. اینستاگرام و تلگرام محبوب‌ترین رسانه‌های اجتماعی شرکت‌ها در ایران، برای جذب مشتری هستند. این روش تبلیغات اینترنتی نه تنها به رواج کسب‌وکارها کمک بسیاری کرده و باعث افزایش درآمد می‌شود، بلکه می‌توان با ساختن حساب‌ و تولید محتوای جذاب و جذب کاربران به صفحات خود، آگهی تبلیغاتی پست کرده و کسب درآمد کرد. امروزه بسیاری از افراد که از توانایی تولید محتوا در زمینه‌ی شغلی خود  برخوردارند، از این روش برای افزایش درآمد خود استفاده می کنند.

کمپین های تبلیغاتی با در اختیار گرفتن  یک سایت خوب می توانند به راحتی در فضای مجازی به ارائه خدمات و محصولات خود در هر صنفی که هستند بپردازند و مانند یک دفتر کار معتبر برای آن ها به حساب می آید در عین حال از پرداخت هزینه های سرسام آور اجاره دفتر خلاص میشوند. مشتریان شما دسترسی ۲۴ ساعته به شما خواهند داشت و شما میتوانید در تمام روزهای هفته فروش و درآمد خوبی داشته باشید. در دنیای اینترنتی امروزه هر کسب و کاری حتما باید اقدام به طراحی سایت اختصاصی خود بکند. حتی با طراحی سایت میتوانید در کنار تخصص اصلی خود اقدام به توزیع و یا فروش برخی خدمات و محصولات بکنید که میتواند راه خوبی برای شغل دوم و یا منبع درآمدی ثانویه شما محسوب شود و در آمد شما را چند برابر بکند.

 

آقای تبلیغ