ایـــران تبلیغ

تارنمای جــامـع نیازمنــدی های ایـــــــران و خرید و فروش اینترنتی

جستجو در سایت

دسته بندی مطالب

آخرین مطالب وبلاگ

افزایش رتبه وبسایت

۱۴۰۰/۱۱/۲۴

چرا تبلیغات اهمیت دارد؟

۱۳۹۹/۰۷/۲۸

لینک های مفید

تصویر شماره مزایای آگهی تبلیغاتی برای کسب و کارها
مقالات چهارشنبه 12 شهریور 1399 284بازدید

مزایای آگهی تبلیغاتی برای کسب و کارها

زمانی که شما می خواهید یک کسب و کاری را شروع کنید و یا آن را اداره کنید لازم است که مردم از کسب و کار و محصولات شما آگاهی پیدا کنند. هر نوع شغلی به تبلیغات احتیاج دارد حالا چه بصورت آنلاین انجام شود چه آفلاین.  چون کسب و کار ها نیاز به مشتری دارند تا بتوانند گردش مالی خوبی داشته باشند و پیشرفت کنند. به همین دلیل تنها وسیله دسترسی به مشتری تبلیغات است. تبلیغات و وجود کانون های تبلیغاتی برای کسب و کار مهم است. هنگامی که یک کسب و کار در مورد محصولات و خدمات خود تبلیغ می کند، این امکان را پیدا می کند که وارد فضای رقابتی شود.

در دنیای اینترنت هم مانند دنیای واقعی تنها ساخت سایت آنلاین فروش خدمات یا محصولات نمی‌تواند منجر به ورود مشتریان و خرید شود. این کار به خصوص در دنیای اینترنت بسیار دشوارتر از دنیای فیزیکی انجام می‌شود چون که تابلوی مغازه شما در خیابان در جلوی دید همه است. ولی تبلیغات اینترنتی یکی از مؤثرترین روش‌ها برای معرفی تمام مشاغل، پیدا کردن مشتریان جدید و بیشتر شدن درآمد آن‌ها است. 

روش های مختلف تبلیغاتی زیادی وجود دارد که هر رسانه تبلیغاتی جوانب مثبت و منفی خود را می تواند داشته باشد و باید قبل از انتخاب یک رسانه برای کسب و کار خود همه آنها را ارزیابی کرد. نکته اصلی که باید به آن توجه کرد این است که رسانه تبلیغاتی انتخاب شده باید بتواند مشتریان هدف زیادی را جذب کند. تبلیغات باعث می شود تا با معرفی اصولی محصولات و خدمات افراد بتوانند در مورد محصولات و خدمات اطلاعات لازم را بدست آورده و در نتیجه فروش بیشتری داشته باشند. همچنین اگر تبلیغات صحیحی داشته باشید به شما کمک می کند تا مصرف کننده بهترین گزینه ممکن را انتخاب کند.

تبلیغات برنامه ای نیست که فقط با یک بار انجام دادن آن بتوان به هدف رسید بلکه فرایندی مداوم است که شرکت باید هرسال آن را در برنامه های کاری خود قرار بدهد. تبلیغات به نوبه خود می تواند باعث فشار بر سود شرکت ‌شود. به همین دلیل اگر تبلیغات نتواند باعث افزایش میزان فروش شرکت شود یک هزینه غیرضروری برای شرکت به حساب می آید. 

یکی از مشکلات تبلیغات این است که شرکت‌های بزرگ که بودجه بیشتری برای تبلیغات دارند می توانند سودهای ناعادلانه بیشتری را بدست آورند در حالی که شرکت‌ها و کسب‌وکار های کوچک بودجه بسیار کمتری را دارند و درنتیجه شرکت‌های بزرگ‌تر تبلیغات و فروش محصولاتی را انجام می‌دهند که از کیفیت پایین‌تری نسبت به تولیدکنندگان دیگر برخوردار می‌باشند. همین امر باعث می شود تا کسب و کاری که بیشترین سرمایه را دارد نسبت به کسب و کار های کوچیک تر بیشتر پیشرفت کند.

مزایای آگهی تبلیغاتی برای کسب و کارها

1. مهم‌ترین مزیت آگهی تبلیغاتی این است که به کسب‌وکارها درباره محصول یا خدماتی که ارائه می‌دهند کمک می‌کند تا مشتریان را از محصولات و خدمات شرکت مطلع کنند چون امکان ندارد مردم بدانند چه کالایی یا خدمتی را می‌فروشید مگر اینکه در مورد آن تبلیغات انجام بدهید و بتوانید آگهی تبلیغاتی کاملی را ارائه دهید تا مشتریان در تصمیم گیری برای خرید، سریع تر و مطمئن تر اقدام کنند.

2. تبلیغات به شرکت‌ها كمک می‌کند تا تصوير خوبی از برند خود در ذهن مردم بسازند و این برند سازی اهمیت بسیاری برای کسب و کار ها دارد و باید با دید بلند مدتی به آن نگاه کنیم همه ما می‌دانیم كه برندها یک‌شبه ايجاد نمی‌شوند، و تبليغات يكي از ستون‌های اساسي است كه در آن تصوير برند ساخته می‌شود و بدين ترتيب تبليغات در ایجاد تصویر ماندگار از شرکت، به شرکت‌ها کمک می‌کند.

3. به گسترش کسب‌وکار ها و شرکت‌ها و در ورود به بازارهای جهانی کمک می‌کند و خود را محدود به بازار اطراف نمی‌کند، به همین دلیل است که تبلیغات برای کسب و کار ها اهمیت دارد چون باعث می شود در سراسر جهان شناخته شود و میزان دسترسی آنها به کشوری خاص محدود نمی‌شود. این موضوع هم برای مشتری فایده دارد زیرا مشتری می‌تواند از محصولات مختلف انتخاب کند، زیرا تبلیغات باعث می‌شود مشتری از محصولات آگاه شود و به آن اعتماد کند و از این رو گزینه جایگزین زیادی برای مشتری در همان مجموعه از محصولات قرار دهد که در پایان باعث انتخاب و خرید مشتری می‌شود. بهترین محصولات موجود از بازار با کمترین قیمت ممکن.

4. یک تبلیغات خوب با یک تیزر تبلیغاتی خوب در ذهن مردم ماندگار می شود و مشتریان تا مدت ها و شاید تا همیشه آن تیزر تبلیغاتی را به خاطر سپرده و ممکن است بارها و بارها از محصولات و خدمات آن خرید کنند.

5. تبلیغات موثر و هدفمند می تواند ابزار بسیار سودمندی برای مواجهه با رقبا در بازار باشد. در حقیقت تبلیغات ادامه دار و با برنامه، یکی از راه های مناسب برای حفظ محصولات در بازار رقابتی است.

6. تبلیغات مداوم و ارائه محصولات با کیفیت باعث می شود اعتبار کسب و کار ها بیشتر شده و حسن نیت آنها افزایش پیدا کند همچنین نگرانی ها و استرس مشتریان در رابطه با خرید برطرف شود.

7. از مزیت های تبلیغات می توان به ایجاد یک ارتباط مستقیم میان تولیدکنندگان و مشتریانشان اشاره کرد که این مساله باعث حذف دلال های بازار می شود. به همین دلیل تبلیغات می تواند این فایده را داشته باشد که مشتریان با قیمت کمتری، محصولات را خریداری کنند.

8. تبلیغات اصولی در اصل می تواند آموزش و پویایی را به همراه داشته باشد و باعث آشنایی مشتریان با محصولات جدید و تنوع کاربردشان شود. همچنین زمینه آموزش آنها را راجع به کاربری های جدید محصولات موجود فراهم میکند.

شما قبل از انجام هرگونه تبلیغ باید بودجه ای را مشخص کنید البته برای تبلیغات سودمند و مفید هزینه زیاد هم مهم نیست چون که حتما از طریق آن به سود و نتیجه خواهید رسید اما برای اینکه تشخیص دهید که چه نوع تبلیغاتی مفید و سودمند می  باشد، باید بررسی کنید و ببینید که در آن چه میزان کسب و کار شما به مخاطبان هدفتان معرفی می شود. باید به این نکته توجه داشته باشید که دقیقا باید جایی تبلیغات کنید که مشتریان احتمالی شما در آنجا حضور دارند و تبلیغات شما را می بینند. 

 

آقای تبلیغ