ایـــران تبلیغ

تارنمای جــامـع نیازمنــدی های ایـــــــران و خرید و فروش اینترنتی

جستجو در سایت

دسته بندی مطالب

آخرین مطالب وبلاگ

افزایش رتبه وبسایت

۱۴۰۰/۱۱/۲۴

چرا تبلیغات اهمیت دارد؟

۱۳۹۹/۰۷/۲۸

لینک های مفید

تصویر شماره 10 روش تبلیغات اینترنتی مهم
مقالات چهارشنبه 29 مرداد 1399 278بازدید

10 روش تبلیغات اینترنتی مهم

با توسعه دنیای اینترنت و گستشرش آن در تمام دنیا اکنون تبلیغات اینترنتی اهمیت و تاثیر گذاری بیشتری پیدا کرده است. امروزه نسبت به دهه گذشته تبلیغات اینترنتی ابعاد گسترده تری به خود گرفته است به طوری که می توان از ده ها شیوه تبلیغات موثر اینترنتی نام برد. تبلیغات اینترنتی یکی از استراتژی های دیجیتال مارکتینگ است که برای هر کدام از روش های آن هدف خاصی مشخص شده است. مهم ترین اهدافی که تبلیغات اینترنتی به دنبال آن است بهبود فروش و افزایش شناخت مخاطبان نسبت به برند مورد نظر است. شاید بشود مهم ترین چیز برای گرفتن نتیجه مطلوب از تبلیغات اینترنتی را داشتن یک برنامه ریزی مناسب تبلیغاتی دانست.

ده روش تبلیغات اینترنتی مهم

1. تبلیغات گوگل ادز: در این نوع روش بازاریابی اینترنتی ، هدف این است که در زمان بسیار کوتاهی، آگاهی از نام تجاری افزایش یابد. همه آنچه نیاز است عبارتند از یک آگهی با عنوان و توضیحات و کلمات کلیدی. در بازاریابی موتورهای جستجو، از کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار جهت نمایش تبلیغات استفاده می‌شود؛ به این صورت که تبلیغات هنگام جستجوی کلمات کلیدی انتخاب شده نمایش داده می‌شود. هزینه تبلیغات موتورهای جستجو معمولا به ازای هر کلیک محاسبه می‌شود. 

2. تبلیغات نمایشی یا بنری: یکی از رایج‌ترین نوع تبلیغات اینترنتی، تبلیغات بنری است. که با عضویت در این سایت‌هایی که در این جور بخش فعالیت می کنند و ثبت بنر و آدرس سایت‌تان می‌توانید شروع به تبلیغات بنری در سایت‌های همکار این سایت‌ها نمایید. هزینه تبلیغات بنری معمولا به صورت کلیکی یا به ازای هر هزار نمایش محاسبه می‌شود. معمولا هزینه این نوع تبلیغات از تبلیغات گوگل ادز کمتر است البته اثربخشی پایین تری هم دارد.

3. تبلیغات موبایل: به دلیل وجود فرمت‌های مختلفی که به صورت اختصاصی برای تبلیغات تلفن همراه وجود دارد تاکید می‌شود که تمام کمپین‌های تبلیغات اینترنتی خود را با برنامه های تلفن همراه تطبیق دهند. امروزه معمولا همه یک موبایل و یا تبلت متصل به اینترنت دارند که به طور دائم از آن استفاده می‌کنیم. از سال های زیادی است که ترافیک تلفن همراه از رایانه‌های دسکتاپ پیشی گرفته است. بنابراین برای تبلیغات موبایل سرمایه‌گذاری کنید و با بهبود نسخه موبایل نه تنها می‌توانید دسترسی بهتر و تجربه کاربران موبایل را بهبود دهید، بلکه SEO سایتتان هم افزایش پیدا می کند.

4. ایمیل مارکتینگ: این نوع بازاریابی اینترنتی روشی بسیار قدیم است  اما در حال حاضر سیستم‌های اختصاصی بازاریابی آنلاین پیشرفت و تغییرات زیادی داشته‌اند. کمپین‌های تبلیغات ایمیلی با کمک ابزارهای ایمیل مارکتینگ خودکارسازی شده‌اند امروزه با کمک یک سیستم جامع ایمیل مارکتینگ می‌توانید به اهداف تجاری بسیار سودآور خود دست یابید. با توجه به اینکه هزینه جذب مشتری جدید بیشتر از هزینه نگهداری مشتری فعلی است می‌توانید از ایمیل مارکتینگ برای افزایش وفاداری مشتریان فعلی و هدف خود استفاده کنید.

5. تبلیغات ویدئویی: ویدئو می تواند یک روش فوق‌العاده سرگرم کننده برای کاربران باشد. استفاده از ویدیو به عنوان یک روش تبلیغاتی ایده بسیار خوبی است. یوتیوب بزرگترین پایگاه ویدیویی جهان است که امکان نمایش تبلیغات ویدیویی در ابتدای ویدیوها را به شما می‌دهد. همچنین با ایجاد کانال در یوتیوب می‌توانید به بهبود سئو سایت‌تان هم کمک کنید. علاوه بر این با به اشتراک‌گذاری ویدیو در یوتیوب و آپارات و دیگر سایت‌های اشتراک ویدیو می‌توانید ترافیک مستقیم بیشتری برای وبسایت خود ایجاد کنید و امکان جذب کسانی که ویدیوی شما را تماشا می‌کنند بسیار زیاد است. با ویدئوها فرصت‌های بیشماری برای کسب و کار شما به وجود می آید.

6. تبلیغات اپلیکیشنی: امروزه تعداد کاربران تلفن های هوشمند بسیار افزایش یافته است. همچنین تعداد اپلیکیشن های سیستم عامل های محبوب موبایلی مانند iOS و Android هم زیاد شده است. صاحبان اپلیکیشن‌ها برای درآمدزایی اقدام به درج آگهی در اپلیکیشن های خود می‌کنند. گوگل ادز یکی از بزرگترین برنامه های تبلیغات اپلیکیشنی است که به شما کمک می‌کند تبلیغات خود را در هزاران اپلیکیشن نمایش دهید. تبلیغات اپلیکیشنی موثرترین روش برای افزایش نصب اپلیکیشن است و می توانید مخاطبان زیادی را جذب کند.

7. رپرتاژ آگهی: یک رپرتاژ آگهی اطلاعاتی را در قالبی جالب‌توجه از تبلیغات معمولی ارائه می‌دهد. رپرتاژ آگهی‌ها به نظر خوانندگان سرگرم‌کننده و مفید و برای آگهی‌دهنده‌ها ابزاری قدرتمند به حساب می‌آیند. آگهی‌دهنده‌ها با استفاده از رپرتاژ آگهی چهره ای به کسب‌و‌کارشان می‌بخشند و خود را نسبت به رقبایشان متمایز می‌کنند. انسان موجودی اجتماعی است رپرتاژ آگهی این فرصت را به هر کسب‌وکار می‌دهد تا با معرفی نیروی انسانی و روایت داستان کسب‌وکار خود امکان تعامل با افراد را داشته باشد.

8. تبلیغات محتوایی: از راه های مناسب برای معرفی و جذب مشتری در نقطه هدف تولید محتوا است. که معمولا در مقاله مرتبط با کسب و کار ،خدمات، یا محصولات شما نمایش داده میشود. این نوع  تبلیغات به صورت تصویر لینک دار در بین متن مقاله ی مد نظر شما که دارای کلمات کلیدی متناسب با کسب و کار و هدف شماست و در گوگل از جایگاه مناسبی برخوردار است، قرار میگیرد. بزرگترین مزیت این نوع تبلیغات این است که  کاربرانی که از طریق سرچ محصولات یا خدمات مرتبط با حوزه ی کسب و کار شما وارد سایت می شوند متناسب با نیازشان میتوانند تبلیغات شما را مشاهده و با شما ارتباط برقرار نمایند.

9. تبلیغات در شبکه های اجتماعی: در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شما می‌توانید مخاطبان خود را به صورت هدفمند انتخاب کنید. مثلاً برای تبلیغات در اینستاگرام می‌توانید سن، علایق، منطقه جغرافیایی، مدرک تحصیلی مخاطبان خود را تعیین کرده و تبلیغ خود را تنها به گروه خاصی از کاربران که به برند شما مرتبط تر هستند نمایش دهید. همین هدف گذاری به برند و کسب و کار شما کمک خواهد کرد.

10. تبلیغات داخل بازی: تبلیغات درون بازی تبلیغاتی است که در یا بازی های ویدیویی یا کامپیوتری وجود دارد. یکی از متداول ترین نمونه تبلیغات درون بازی، بیلبوردهای تبلیغاتی است که در بازی های ورزشی میبینیم. تبلیغات درون بازی ممکن است به عنوان محصولی مانند تفنگ ها، ماشین ها یا لباس یا سمبل های بازی همراه با نام یک برند ظاهر شوند.

تبلیغات می تواند تاثیر زیادی در علاقه مندی مخاطبین به کسب وکار و محصولات شما داشته باشد، اما رمز ماندگاری و موفقیت هر برندی در صداقت، شفافیت و کیفیت است. شما نمیتوانید با تبلیغات رایگان در سایت پربازدید ایران تبلیغ به تبلیغات محصولات و خدمات خود بپردازید.

 

آقای تبلیغ