ایـــران تبلیغ

تارنمای جــامـع نیازمنــدی های ایـــــــران و خرید و فروش اینترنتی

جستجو در سایت

دسته بندی مطالب

آخرین مطالب وبلاگ

افزایش رتبه وبسایت

۱۴۰۰/۱۱/۲۴

چرا تبلیغات اهمیت دارد؟

۱۳۹۹/۰۷/۲۸

لینک های مفید

تصویر شماره مزایای تبلیغات اینترنتی
مقالات دوشنبه 13 مرداد 1399 309بازدید

مزایای تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی به استفاده از اینترنت به عنوان یک وسیله ارتباطی برای ارسال تبلیغات در محیط وب می گویند، یا به صورتی دیگر می توان گفت که تبلیغات اینترنتی تبلیغاتی است که نمایش دادن کالا و خدمات، برند تجاری، شعارها و تصاویر تبلیغاتی در سایتهای پربیننده اینترنت، به نحوی که باعث رسیدن افراد به اهداف تبلیغاتیشون بشه. با پیشرفت دنیای اینترنت و گستشرش آن در تمام جهان، تبلیغات اینترنتی اهمیت و تاثیر گذاری بیشتری پیدا کرده است. امروزه با توجه به نوع تبلیغاتی که انجام می دهیم می توانیم از بین ده ها روش  تبلیغاتی موثر اینترنتی مناسب ترین آن را انتخاب کنیم.

مزایای تبلیغات اینترنتی

1. بازار هدف بزرگتر: زمانی که از پوشش گسترده صحبت می شود، هیچ رسانه ای مانند رسانه آنلاین نمی تواند عمل کند. از طریق انجام فعالیت بازاریابی آنلاین محصولات، یک تولید کننده در بخشی از جهان قادر به پیدا کردن مشتری برای محصولات خود در گوشه ای دیگر از جهان می باشد. به همین دلیل است که تبلیغات اینترنتی نسبت به تبلیغات دیگر مخاطبان بیشتری را تحت پوشش قرار میدهد.

2. دسترسی بیشتر به مخاطبان هدف: تبلیغات آنلاین در مقایسه با تبلیغات دیگر دارای مخاطبان هدفمند بیشتری است و کمک می کند تا برنامه تبلیغاتی خود با کمترین هزینه، هدفمندترین مخاطبان را پیدا کنید. در فضای اینترنت، شما می توانید مشتریانی با ویژگی های مورد نظر خود پیدا کنید مثل: علایق، سن، محل زندگی و .... به این صورت امکان فروش محصولات شما افزایش می یابد.

3. کم هزینه بودن: یکی از مهم ترین مزیت های تبلیغات آنلاین کم هزینه بودن آن است که نسبت به هزینه کمی که می کنید فروش و سود قابل توجهی خواهید داشت.

4. استفاده آسان: تبلیغات اینترنتی و استفاده از رسانه های آن برای تمام کاربران حتی آن هایی که برای اولین بار می خواهند از آن استفاده کنند به راحت ترین شکل ممکن است. حتی کسب و کاری که تنها یک روز از عمر آن می گذرد هم از طریق ایجاد وبسایت یا استفاده از شبکه های مجازی مرتبط می تواند تبلیغات محصولات و خدمات خود را انجام دهد.

5. ارتباط راحت بین تبلیغ کننده و مشتری: تبلیغات آنلاین ارتباط خوبی بین تبلیغ‌کننده و مخاطب ایجاد می‌کند چون مخاطبان قادرند بعد از مشاهده تبلیغ موردنظر سوالاتی که در رابطه با محصولات تبلیغ ‌کنندگان دارند را مطرح کنند و به اطلاعات جامعی دست پیدا کنند. این امر باعث افزایش تعاملات تجاری می‌شود.

6. نظارت آنلاین و ویرایش و بروزرسانی: به دلیل دیجیتالی بودن تبلیغات اینترنتی این امکان را فراهم می‌کند تا بازاریابان بصورت لحظه‌ای از تعداد بازدید کنندگان و آمار نظردهندگان در نوتیفکیشن خود با خبر شوند و در آخر یک گزارش از مقدار پیام های ارسال شده و میزان بازدید تبلیغات خود داشته باشند.

7. دارای چند کارایی: از مهم ترین مزایای تبلیغات اینترنتی این است که می تواند بسیاری از مشتری ها را همزمان مدیریت کند. به همین دلیل سایتی که دارید باید بهینه سازی شود تا در همه دستگاه ها به بهترین صورت کار کند. مردم از دستگاه های متنوعی برای بازدید سایتتان استفاده می کنند و مهم است که بتوانند با هر دستگاهی به راحتی از سایت استفاده کنند. اگر این امکان وجود داشته باشد افراد بسیاری از تبلیغات شما بازدید می کنند و خرید و فروش بسیاری به طور همزمان اتفاق می افتد.

تبلیغات اینترنتی یکی از روش های دیجیتال مارکتینگ است که برای هر کدام از روش های آن هدف خاصی مشخص شده است. از مهم ترین اهدافی که تبلیغات اینترنتی دارد افزایش فروش و افزایش شناخت مخاطبان  مورد هدف ما نسبت به برند مورد نظر است. و تبلیغات اینترنتی نسبت به هزینه کمی که صرف می شود سود قابل توجهی را افزایش می دهد. در حقیقت تبلیغات به ابزاری مهم برای ایجاد ارتباطات با مشتری و مصرف‌کننده تبدیل شده است.

هر یک از روش‌های تبلیغات اینترنتی دارای هدف  خاصی هستند. افزایش آگاهی برند و افزایش فروش از مهمترین اهداف در بازاریابی اینترنتی است. تبلیغات اینترنتی نسبت به تبلیغات آفلاین بسیار بهتر است چون با یک نگاه کلی می توان فهمید که تبلیغات اینترنی خیلی جلوتر و پیشرفته تر از بقیه تبلیغات ها عمل می کند، چون هم مخاطب را بیشتر درگیر می کند، هم قابل اندازه‌گیری است و هم رسانه بزرگ‌تری دارد.

انواع تبلیغات اینترنتی پرسود 

- تبلیغات فیسبوک

- تبلیغات توئیتر

- تبلیغات بنری

- تبلیغات نمایشی گوگل

- تبلیغات ویدئویی 

- ایمیل مارکتینگ

اهمیت شبکه های اجتماعی در موفقیت تبلیغات شما یک موضوع بسیار مشخصی است اما مسئله این است که مخاطبان هدف خود را در ابتدا بشناسید و آن ها را پیدا کنید ممکنه بعضی از شبکه های اجتماعیِ جهانی امکانات خوبی را برای انتشار تبلیغات شما داشته باشند، اما مخاطبان شما از آن استفاده نکنند مثلا جهانی بودن فیسبوک و یوتیوپ در جهان یک مسئله مشخصی است چون محبوب ترین شبکه اجتماعی در ایران اینستاگرام است. 

تولید محتوا در تبلیغات اینترنتی تاثیر بسیار زیادی در جذب مخاطبین دارد در تولید محتوا در بازاریابی آنلاین مجموعه ای از محتوا است که شامل متن، تصویر ، ویدیو و … هستند، فرقی نمی کند سایت شما فروشگاهی، خدماتی، آموزشی و … باشد چون در نهایت شما برای جذب مخاطبان باید محتوایی اصولی و جذابی داشته باشید. این نکته را توجه داشته باشید که مهمترین بخش طراحی سایت محتوا آن است که هر چه مفید و بهتر باشد موجب ماندگاری مخاطبین و جذب کاربران بیشتر به سایت می شود. 

و شما می توانید تبلیغات خود را در سایت های پربازدید انجام دهید تا بتوانید شرکت و خدمات و کالاهای تولیدی خود را به خوبی معرفی کنید.

"سایت ایران تبلیغ جز سایت های پربازدید هستن که می توانید تبلیغات خود را در این صفحه انجام دهید"

 

آقای تبلیغ