ایـــران تبلیغ

تارنمای جــامـع نیازمنــدی های ایـــــــران و خرید و فروش اینترنتی

جستجو در سایت

دسته بندی مطالب

آخرین مطالب وبلاگ

افزایش رتبه وبسایت

۱۴۰۰/۱۱/۲۴

چرا تبلیغات اهمیت دارد؟

۱۳۹۹/۰۷/۲۸

لینک های مفید

تصویر شماره اهداف تبلیغات در کسب و کار
مقالات دوشنبه 6 مرداد 1399 331بازدید

اهداف تبلیغات در کسب و کار

شرکت ها از تبلیغات و انواع رسانه‌های تبلیغاتی برای رسیدن به اهداف شان استفاده می کنند. تبلیغات از طریق رسانه های متعددی مانند مجلات، روزنامه ها، رادیو، تلویزیون، بیلبوردها، تبلیغات در وبلاگ ها، رسانه های اجتماعی، طراحی وب سایت ها و ..... انجام می شود. اهمیت بسیار زیاد تبلیغات باعث شده است بیشتر شرکت ها و کسب و کارها هر سال هزینه های زیادی را صرف این مسئله کنند. تبلیغات یکی از ارکان جدایی ناپذیر  کسب و کارها است. این روز ها جلب توجه مشتری کار بسیار دشوار می باشد، کسب و کارها برای جلب توجه مشتریان مجبورند هزینه های زیادی را برای تبلیغات پرداخت کنند.
تبلیغات بهترین راه برای برقراری ارتباط با مشتریان هدف است که آن ها را در مورد برندهای موجود در بازار و انواع محصولات آشنا می کند. تبلیغات با استفاده از رسانه های مختلف، با روش های متنوع برای همه نوع کسب و کاری انجام می شود.

اهداف تبلیغات در کسب و کارها

1. معرفی محصولات جدید: تبلیغات در معرفی محصولات شرکت ها نقش بسیار مهمی دارند و باعث تشویق مشتریان به خرید می شوند.

2. گسترش بازار: تبلیغات نقش مهمی در ایجاد ارتباط میان محصولات تولید کنندگان با مشتریانی دارد که با آنها از لحاظ بعد مکانی فاصله زیادی دارند که همین امر باعث گسترش بازار و حفظ بازارهای موجود می شود.

3. افزایش فروش: با تبلیغات در رسانه های مختلف مخصوصا رسانه های اجتماعی می توانید با کمترین هزینه فروش خود را افزایش دهید.

4. از بین بردن واسطه ها: تبلیغات ها به خصوص تبلیغات اینترنتی باعث ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مشتریان و حذف دلالان می شود.

5. برندینگ: درواقع هدف اصلی تبلیغات آشنایی افراد با محصولات یا شرکت جدید است که همین موضوع باعث برندسازی می شود.

بر اساس هدف در کل سه نوع تبلیغات داریم 

. تبلیغات اطلاع دهنده: اطلاع رسانی درباره ورود محصولات جدید به بازار، طرز استفاده از آن، کاربرد محصولات، اطلاعات راجع به تغییرات قیمت محصولات و رفع نگرانی مشتریان در رابطه با محصول از اطلاعاتی است که در این تبلیغات از آن استفاده می شود.

 . تبلیغات ترغیب کننده: در این نوع تبلیغات مشتریان تشویق به خرید محصول از یک برند خاص، تغییر نگرش مشتریان نسبت به محصول و تشویق آن ها به خرید کردن در امروز بجای فردا است. در بعضی موارد در این تبلیغات به طور غیر مستقیم دو برند را باهم مقایسه می کنند.

.تبلیغات یادآوری کننده: این تبلیغات برای برندهای شرکت هایی کارایی دارد که معروف هستن فقط هرچندوقت یک بار به مشتریان یادآوری می کنند که در صورت نیاز از محصولات این شرکت خریداری کنند.

طراحی یک وب سایت برای هر کسب و کاری ضروری است. باید با استفاده از نام تجاری کسب و کارتان در شبکه های اجتماعی به معرفی کسب و کار و محصولات خود بپردازید. در نشریات تخصصی با استفاده از انتشار مقالات شرکت خود را تبلیغ کنید. در شبکه های اجتماعی ویدئو به اشتراک گذارید. در نمایشگاه ها غرفه بزنید و از هدایای تبلیغاتی استفاده کنید .

تبلیغات یک امر مهم و ضروری است و یک ابزار که توسط مشاغل ، چه بزرگ و چه کوچک برای آگاهی و جلب نظر مشتریان هدف برای خرید محصول و خدمات استفاده می شود، بدون تبلیغات مناسب و موثر کسب و کار شما راکد می ماند. اگر در تبلیغات و بازاریابی و فروش ضعیف عمل شود ممکن است در هدف جذب مخاطبان واقعی موفق نباشید. با داشتن یک روش موثر و بازاریابی می توانید مصرف کنندگان واقعی در بازار را شناسایی کرده و راه حل های مناسب برای شما و مشتریان شما عرضه می کند.

 

آقای تبلیغ