ایـــران تبلیغ

تارنمای جــامـع نیازمنــدی های ایـــــــران و خرید و فروش اینترنتی

جستجو در سایت

دسته بندی مطالب

آخرین مطالب وبلاگ

افزایش رتبه وبسایت

۱۴۰۰/۱۱/۲۴

چرا تبلیغات اهمیت دارد؟

۱۳۹۹/۰۷/۲۸

لینک های مفید

تصویر شماره نقش تبلیغات اینترنتی در جذب مخاطبان
مقالات شنبه 4 مرداد 1399 322بازدید

نقش تبلیغات اینترنتی در جذب مخاطبان

 بازاریاب ها باید به این موضوع توجه داشته باشند که چه جوری می توانند بهتر، سریعتر، دقیقتر و در نهایت با کیفیت مناسب به مردم کالا و خدمات ارایه نمایند. امروزه مصرف کنندگان هرکدام سلیقه ی متفاوت و خاص خود را دارند و این سلیقه ها دائماً در حال تغییر و تحول است. برای دستیابی به جایگاه مناسب در بازار و کسب موفقیت، لازم است عوامل مختلفی دست به دست هم دهند. برای شناخته شدن و پیشرفت کردن برنامه‌ریزی و تبلیغ نیاز است.

معمولا کسب‌وکارها برای حفظ سهم بازارشان باید پولی را صرف تبلیغات ‌کنند. شرکت‌ها برای رقابت با یک دیگر باید همیشه خود را به مشتری یادآوری کرده و جایگاه بالایی در ذهن آنها داشته باشند. در غیر این صورت، سهم بازارشان را از دست میدهند. شرکت های تازه وارد معمولا سهم کوچک‌تری از بازار دارند و نسبت به شرکت های بزرگ‌تر به تبلیغات بیشتری نیاز دارند.

نقش تبلیغات اینترنتی در جذب مخاطبان

1. دسترسی بیشتر به مخاطبان هدف

2. نظارت آنلاین و لحظه ای

3. خرید محصول توسط مشتری در کوتاه ترین زمان ممکن

4. امکان ارائه تمامی اطلاعات راجع به محصول

5. مقرون به صرفه بودن نسبت به روش های دیگر تبلیغاتی 

تبلیغات و اطلاع رسانی باعث حرکت سریع کالا و خدمات از نقطه تولید به نقطه مصرف می شود که در معرفی کالا و خدمات و بالا بردن سطح فروش نقش مهمی را ایفا می کند. تبلغات اینترنتی نسبت به تبلیغات های دیگه هم سرمایه اولیه کمتری میخواد هم تاثیر بیشتری در فروش محصولات و جذب مشتری دارد. هرچقدر که محصولات یا خدمات شرکت شما عالی باشد، اگر تبلیغاتی انجام ندهید هیچ‌کس از وجود آنها آگاه نخواهد شد. هدف از تبلیغات اینترنتی، رسیدن به بیشترین مخاطبان ممکن و جذب مشتریان جدید، با کمترین هزینه است. اگر تبلیغات به درستی انجام شود، می‌تواند سرمایه‌گذاری فوق‌العاده‌ای برای کسب‌و‌کار کوچک شما باشد.

هیچ محصول یا خدمتی وجود ندارد که برای همه جذابیت داشته باشد. بسیاری از مدیران شرکت‌ها، سعی می‌کنند راه‌هایی را برای دسترسی به تمام بازارها پیدا کنند. ولی ممکن است به فاجعه منتهی شود. پس بهتر است که بازار هدف خود را بشناسید و بهترین‌های خود را به مشتریانتان ارائه دهید. در تبلیغات محصولات خود باید به نکته ایجاد نیاز و راه‌حل آن توجه کنیم برای مثال: به دلیل خانه‌های آپارتمانی و کمبود نور آفتاب، 80 درصد مردم کمبود ویتامین D دارند و به احتمال زیاد در آینده به پوکی استخوان دچار می‌شوند. ما این ویتامین را به محصولاتمان اضافه کردیم. یک تبلیغ خوب به ما می‌گوید چی نیاز داریم، قبل از اینکه ما به آن فکر کنیم. 

مردم در اینترنت بیشتر زمان خود را اول در گوگل و دوم در اینستاگرام می گذرانند. طراحی سایت و پیج اینستاگرام فضای مناسبی برای کسب و کارهایی است که خدمات و محصولاتی ارائه می دهند که بدرد بیشتر مخاطبین بخورد. حضور در شبکه های اجتماعی با توجه به امکانات هر شبکه باید متفاوت باشد. دیده شده که خیلی از کسب و کارها یک محتوا ایجاد کرده و در تمامی شبکه های اجتماعی انتشار می دهند که این کاملا اشتباه است.

 

آقای تبلیغ