ایـــران تبلیغ

تارنمای جــامـع نیازمنــدی های ایـــــــران و خرید و فروش اینترنتی

جستجو در سایت

دسته بندی مطالب

آخرین مطالب وبلاگ

افزایش رتبه وبسایت

۱۴۰۰/۱۱/۲۴

چرا تبلیغات اهمیت دارد؟

۱۳۹۹/۰۷/۲۸

لینک های مفید

تصویر شماره تاثیرتبلیغات بر پیشرفت کاری
مقالات چهارشنبه 1 مرداد 1399 310بازدید

تاثیرتبلیغات بر پیشرفت کاری

در امر تجارت بهترین راه برای معرفی کالا یا خدمات در بازار رقابت و در نتیجه افزایش فروش، تبلیغات موثر و کاربردی است. برای معرفی گروه تجاری و خدمات ارائه دهنده نیاز به ابزاری دارید که معرفی شما را به خوبی انجام دهد این ابزار که انواع مختلفی دارد و در حقیقت از طریق ارتباطات کار بازاریابی را برای شما انجام می دهد تبیلغ یا تبلیغات نام دارد. تبلیغات می تواند در انواع مختلف انجام بگیرد مانند:چاپی، رسانة شنیداری، رسانة تصویری، اینترنت، پیامک و ایمیل، محیطی و...

به عبارت دیگر برنامه اصولی برای اینکه مخاطب را قانع کند باید از خدمات یا کالای تولیدی شرکت شما استفاده کند یا از شما خرید کند؛ برای این کار دو جنبه باید به خوبی بررسی شود:در درجه اول شناخت کامل محصولات و خدمات ارائه شده و مزایای آن و مرحله دوم آشنایی با مشتریان و ویژگی های آنها.

تبلیغات حرفه ای با انجام چه کارهایی موجب تحول کسب و کار می شود

تبلیغات فقط وقتی کاملا اثربخش و مفید خواهد بود که به صورت حرفه ای و اصولی باشد. قبل از هرچیز در تبلیغات باید بدانید که اولا شرکت یا فروشگاه شما چه موقعیتی دارد و دوما بررسی کنید که محصول یا خدمتی که ارائه می دهید در چه جایگاهی قرار دارد بعد از مشخص شدن این موضوع، جامعه هدف یا مخاطبانی که با آنها سر و کار دارید مشخص خواهند شد و این اولین قدم مؤثر شما خواهد بود.

در ابتدا شما باید افرادی که مخاطب کالا و خدمات شما هستند را بشناسید، باید بدانید که محصول شما به درد تمام مردم نمی خورد و فقط با طیف خاصی سروکار دارید که این گروه بسته به موقعیت شما می تواند بزرگ یا کوچک باشد. شما با شناخت مخاطبان هدف خود و خصوصیات آنها می توانید افرادی در جامعه را که ویژگی های مشابهی با آنها دارند شناسایی کنید و هدف قرار دهید و به این شکل مشتریان خود را افزایش دهید.

در شبکه های اجتماعی و اینترنت بازخوردها از طریق کامنت ها، پیام ها و تعداد دنبال کنندگان مشخص می شوند و به راحتی متوجه خواهید شد تبلیغات شما تأثیری داشته یا نه؛ امّا ممکن است تبلیغ شما به صورت اینترنتی نباشد، در این صورت حتما باید ایمیل یا شماره تلفنی برای ارتباط با مشتریان داشته باشید تا بتوانید نتایج را خوب بررسی کنید. اگر می خواهید تبلیغ کسب و کار خود را در تمام طول سال ادامه دهید باید به این نکته توجه داشته باشید که انجام این کار به صورت مداوم و یک شکل درست نیست، بلکه مدام باید روش های خود را تغییر دهید تا تکراری نشوید.

برند سازی در تبلیغات بسیار مهم است بعضی شرکت ها اینقدر خوب برندسازی می کنند که شما تنها با مشاهده رنگی که در تبلیغات استفاده می کنند به مارک آنها پی می برید. برای این کار باید ابتدا باید رنگ و مارک متناسب با خدمات خود را انتخاب کرده و سپس اینقد روش تبلیغات انجام دهید تا خوب در ذهن مخاطب جا بیفتد. توجه به این مسئله که لوگو و رنگ مخصوص خود را به هیچ عنوان تغییر ندهید تا خوب در ذهن مخاطب جابیافتد بسیار مهم است.

از هزینه کردن برای تبلیغات هیچوقت نترسید اما توجه به اینکه در چه زمان و مکانی و برای چه مخاطبی تبلیغ می کنید و برای آن پول خرج می کنید مهم است که با طی کردن مراحلی که گفته شد تمام هزینه های خود را صرف آن کار بکنید. تبلیغات راهی سریع برای رسیدن به موفقیت است همچنین می توانید با اشتغال زایی در سازندگی جامعه نقش مهمی داشته باشید.

 

 

آقای تبلیغ