ایـــران تبلیغ

تارنمای جــامـع نیازمنــدی های ایـــــــران و خرید و فروش اینترنتی

جنس تونل هزارپا :پلی اتیلن

این بازی برای کودکان نوپا و کودکان پیش از دبستان می تواند جذاب باشد و باعث افزایش کنترل حرکتی در آن ها می شود. برای این کار کافیست از کودک بخواهید چهار دست و پا از میان آن عبور کند و می توانید داستان و ماجرای هیجان انگیزی را در این رابطه، برای کودک تعریف کنید.این بازی سبب افزایش هماهنگی اندام ها و تقویت عضلات می شود، تجارب حسی کودک از جمله لمس کردن، نگاه کردن برای پیدا کردن راه خروج را تقویت می کند.

مناسب برای كودكان تا 4 سال

قابل استفاده برای 3 يا 4 کودک به صورت همزمان

وسيله مناسب برای مهدكودكها و مینی پاركها با ظاهری زيبا

تونل بازی شاد هزارپا به شکل یک هزارپای رنگارنگ و شاد طراحی شده است؛ حفره هایی بر روی تونل تعبیه شده اند تا نور بیرون بتواند فضای داخل تونل را روشن کندو همچنین کودکان نیز از داخل تونل بتوانند بیرون را مشاهده کنند.

این تول بازی برای کودکان تا 5 سال مناسب است و هر بخش آن حداکثر وزن 25 کیلوگرم را تحمل می کند؛ کودکان می توانند در داخل تونل بخزند، از آن بالا بروند، قائم باشک و دالی بازی کنند؛ این تونل به گونه ای طراحی شده است که چند کودک همزمان می توانند در آن بازی کنند و در یک کلام برای بازی فعال کودکان عالیست!

پاهای پهن این هزارپا کمک می کند که کل تونل به خوبی بر روی سطح باقی بماند و کودکان با خیال راحت به بازی و جنب و جوش بپردازند!

تونل بازی فبر در برابر نور خورشید و حرارت مقاوم بوده و رنگهای آن محو نمی شود و از این رو برای فضای باز نیست مناسب است.

نصب و سرهم کردن تونل بازی هزارپای فبر بسیار ساده است و تنها در عرض 20 دقیقه با دنبال کردن دستورات نصبی که در بسته بندی محصول است می توانید آن را نصب کنید و نیاز به ابزار خاصی ندارد.

ابعاد بسته بندی شده تونل هزارپای فبر سانتی متر می باشد.

اطلاعات آگهی