ایـــران تبلیغ

تارنمای جــامـع نیازمنــدی های ایـــــــران و خرید و فروش اینترنتی

سرسره سنجاب کودک و مهد کودک با طرحی نو و ظاهری زیبا نظر هر کودکی را به خود جلب میکند . سرسره سنجاب کودک و مهد کودک با داشتن پایه هایی به شکل سنجاب یکی از مدل های محبوب در میان کودکان می باشد . وسایل بازی ارائه شده در یک دو سه سازه ازجمله تجهیزاتی هستند که کودک مدت زمان زیادی با آن سرو کار داشته و می تواند تاثیر بسزایی در رشد فکری و شخصیتی کودک داشته باشد . کودک با قرار گرفتن درمحیط بازی و ارتباط با این محصولات به میزان بالایی از قدرت تفکر و توانایی خود استفاده می کند و تجارب بالایی کسب می کند . همچنین کشف این محصولات توسط کودک انرژی بالایی از کودک گرفته و باعث کاهش اختلالات عصبی و پرخاشگری کودک می گردد .

مزیت های سرسره سنجاب کودک و مهد کودک :

- دارای گارانتی یک ساله مناسب برای فضاهای کوچک و استفاده های خانگی و مهد کودک
- قیمت بسیار مناسب به نسبت نمونه وارداتی
- ویژگی های سرسره سنجاب :
- قابلیت جداسازی و استفاده از آن در سه حالت مختلف
- مقاوم در برابر نور خورشید, رطوبت و سرما
- قابل شستشو با مواد شوینده
- دوام و طول عمر بالا
- امنیت و استفاده آسان
- مناسب برای کودکان یک تا پنج سال
- چرا از این نوع وسایل باید استفاده کنیم

بازی نقش مهمی در زندگی کودکان دارد به طوریکه کودک با بازی است که یاد می گیرد ، رشد میکند و تجربه میکند و این گروه از وسایل بازی امکان استفاده و بازی کودک را در محیط های کوچک خانگی نیز فراهم می کند و می تواند در کنار وسایل پارکی که امکان استفاده روزانه از آنها برای کودک وجود ندارد ، جایگزین مناسبی باشد . زیرا که نمی توان از نیاز کودک به بازی و تخلیه انرژی او چشم پوشی کرد .
ایمن بودن و آسان بودن بازی با آن اشاره کرد که در کنار کم بودن فضای جای مورد نیاز موجب آسایش بیشتر پدر و مادر در نگهداری از فرزندان خود می شود.
این گروه از بازی ها موجب رشد حرکتی , جسمانی کودکان می شود. کودک در حین استفاده از این وسیله از سر , بدن , دست و پای خود استفاده می کند ، می ایستد ، می دود و از پلکان بالا می رود .
این نکته حائض اهمیت است که بازی مداوم کودک در تقویت و استحکام عضلات و اندام او نقش بسزایی داشته و از طریق بازی حس بینایی و شنوایی و لامسه کودک پرورش می یابد . چشم ها و دست ها از هماهنگی بهتر و بیش تری با هم برخوردار می شود .
کودکان ما از نیروی زیادی برای درک محیط اطراف خود برخوردارند و چه بهتر است که آن را به صورت کنترل شده توسط والدین در بازی مصرف کنند و از پرخاشگری کودک جلوگیری به عمل آید .
رنگ های شاد استفاده شده با در نظر گرفتن اقتضای سنی کودکان بوده که باعث جذب کودک به این محصولات و تاثیر بالای این امر در روح و روان کودک میباشد . همچنین ویژگی های ارگونومیک ، بالا بودن کیفیت متریال استفاده شده ، بالا بودن امنیت و برخورداری از بالاترین استانداردهای بهداشتی به منظور حفظ سلامت کودک در تولید این تجهیزات ( وسایل بازی کودکان ) به طور کامل در نظر گرفته شده است . با طرحی نو و ظاهری زیبا نظر هر کودکی را به خود جلب می کند .
سرسره سنجاب کودک و مهد کودک قابل استفاده در منازل ، مهد کودک ، پیش دبستانی ، محوطه رستوران ، محوطه بیرونی هتل ها , محوطه های باز , مصارف خانگی ، محوطه های سرپوشیده ، باغ ، ویلا ، شهر بازی ، خانه بازی کودک ، مینی پارک های بازی کودک و .... می باشد .

مشخصات کلی و فنی سرسره سنجاب کودک و مهد کودک :

- ابعاد سرسره سنجاب کودک و مهد کودک : ۱۷۴x۸۹x۱۱۰ سانتی متر می باشد
- ابعاد بسته بندی سرسره سنجاب کودک و مهد کودک : ۱۴۴x۴۰x۷۰ سانتی متر می باشد
- وزن سرسره سنجاب کودک و مهد کودک : ۱۵.۸ کیلوگرم می باشد
- وزن بسته بندی سرسره سنجاب کودک و مهد کودک : ۱۹ کیلوگرم می باشد
- جنس سرسره سنجاب کودک و مهد کودک : پلی اتیلن می باشد
- تحمل وزن سرسره سنجاب کودک و مهد کودک : ۵۰ کیلوگرم می باشد
- گروه سنی : 2 سال به بالا می باشد
- طول سُر : ۹۵ سانتی متر می باشد
- کاربرد : سرسره تک می باشد
- تاشو : نیست
- تعداد پله سرسره سنجاب کودک و مهد کودک : ۳ پله می باشد
- نیاز به سرهم بندی دارد

اطلاعات آگهی