ایـــران تبلیغ

تارنمای جــامـع نیازمنــدی های ایـــــــران و خرید و فروش اینترنتی

لایسنس ویندوز سرور 2012 و 2016 اورجینال


Windows Server یک سیستم‌عامل از خانواده ویندوز شرکت Microsoft است که در عصر حاضر یکی از محبوب ترین سیستم عامل های تحت سرور محسوب می گردد. سیستم عامل ویندوز سرور از سال 2000 در خانواده ویندوز مایکروسافت اضافه شد و در همان ابتدا از محبوبیت خاصی برخوردار شد. رول ها و فیچر های متعدد سیستم عامل ویندوز سرور برای مدیران شبکه در امر راه اندازی سرویس و کنترل شبکه، بسیار مفید بود و همین دلیلی بر افزایش محبوبتش شد. مایکروسافت همواره هر 4 سال یک بار نسخه جدید ویندوز سرور خود را به همراه هم خانواده نسخه کلاینتش عرضه می کند و همیشه با ارائه نسخه های جدید مدیران شبکه را شگفت زده می کند.

سیستم عامل ویندوز سرور طوری طراحی شده است که کوچکترین شبکه با حداقل کاربر تا بزرگترین شبکه در حد سازمان های چند ملیتی را بتواند پشتیبانی کند.


آی تی ریسرچز فروش ویژه لایسنس های اصل (اوریجینال) تمامی نسخه های ویندوز سرور 2008، 2012، 2016 را با 20 تا 50 درصد تخفیف اعلام میدارد.



نمایندگی رسمی آی تی ریسرچز(شرکت رایان نت سهامی خاص) در ایران به عنوان تنها تامین کننده رسمی لایسنس های اصلی محصولات مایکروسافت و به عنوان تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (دفتر لندن این شرکت با برند Talee همکار رسمی مایکروسافت در انگلستان به شماره همکاری : ) با سابقه فعالیت 6 ساله در واردات عمده محصولات اصلی مایکروسافت و ارایه خدمات به بسیاری از سازمان های خصوصی و دولتی کشور و برخی کشور های همسایه و حضور در نمایشگاه های بین المللی مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم و بدون واسطه و با قیمت های استثنایی می باشد


لازم به ذکر است تمامی لایسنس های ارایه شده توسط شرکت ما از نوع Retail مستقیما از مایکروسافت ارایه می شوند و محدودیتی برای فعالسازی، آپدیت و یا استفاده در ایران ندارند، همچنین شرکت ما مفتخر است که هر گونه پشتیبانی ارایه شده توسط مایکروسافت مانند امکان آپگرید که به خریداران دیگر ارایه می شود به دارندگان لایسنس های خریداری شده از ما نیزتوسط مایکروسافت ارایه شود.


تمامی لایسنس های ارایه شده از سمت ما قابلیت استعلام مستقیم از مایکروسافت را دارا بوده و برخلاف لایسنس های ارایه شده در ایران امکان فعالسازی مجدد بروی یک سخت افزار را به دفعات دارا و مادام العمر قابل استفاده و نیازی به تمدید سالانه ندارند و در صورت درخواست مشتری مستقیما توسط مایکروسافت به ایمیل مشتری ارسال می گردد.

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره جهت انتخاب محصول متناسب با نيازهای شما هستند. این شرکت کلیه مراحل ارائه و فعال سازی نهایی لایسنس را در کمترین زمان ممکن ارائه خواهد کرد. تیم پشتیبانی ما آماده ارائه در طی فرآیند راه اندازی لایسنس همواره در خدمت شما خواهد بود. لازم بذکر است، کلیه لایسنس‌‌ها قانونی و از سایت شرکت Microsoft قابل استناد و ثبت می‌باشد.

شماره تماس پشتیبانی فروش لایسنس : – همه روزه (حتی روز های تعطیل) 8:30 صبح الی 8:30 شب

جهت خرید ویندوز سرور اورجینال به فروشگاه Microsoft license (مایکروسافت لایسنس) مراجعه فرمایید .



مزایای خرید لایسنس ویندوز سرور و استفاده از ویندوز اورجینال چیست؟

استفاده از ویندوز اورجینال مایکروسافت مزایای زیادی برای کاربر خواهد داشت که به برخی از آنها اشاره می کنیم:

همانطور که احتمالا می دانید ویندوز های کرک شده توسط افرادی دست کاری شده اند تا بتوانند جلوی فرایند چک کردن لایسنس را از طرف سرورهای مایکروسافت بگیرند و با یک لایسنس جعلی ویندوز نصب و فعال شود. قطعا این دست کاری باعث مشکلات زیادی خواهد شد از جمله کند شدن سیستم، ایجاد باگ و خطاهای نرم افزاری و …

اگر ویندوز شما دارای لایسنس معتبر باشد همواره بدون هیچ مشکلی به روز رسانی می شود و اخرین نسخه ویندوز بر روی سیستم شما نصب است. می دانید که به روز رسانی ها عموما برای رفع خطاهای نرم افزاری و پایداری بیشتر سیستم عامل عرضه می شود.

امنیت! با کرک شدن ویندوز حفره های امنیتی زیادی ایجاد می شود که هم ویروسها و هم هکر ها می توانند به اطلاعات شخصی شما دست پیدا کنند.

پشتیبانی مایکروسافت: در صورتی که مشکلی برای ویندوز شما ایجاد شود و یا سوالی داشته باشید در صورتی که به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید می توانید از پشتیبانی از مایکروسافت استفاده کنید. تنها در صورتی که ویندوز شما اورجینال باشد می توانید از پشتیبانی مایکروسافت کمک بگیرید.

علاوه بر مزیت های بالا یک مزیت دیگر هست که شاید چندان به چشم نیاید و آن حس خوب استفاده قانونی و اورجینال از سرویس های مایکروسافت است که فرصت مناسبی است تا این حس را تجربه کنید



ارتباط با ما :

شماره تماس پشتیبانی فروش لایسنس : – همه روزه (حتی روز های تعطیل) 8:30 صبح الی 8:30 شب

اطلاعات آگهی