ایـــران تبلیغ

تارنمای جــامـع نیازمنــدی های ایـــــــران و خرید و فروش اینترنتی

ویندوز 10 اورجینال-خرید لایسنس ویندوز 10


سیستم عامل ویندوز 10 به عنوان آخرین نسخه ویندوز توسط مایکروسافت معرفی شد . مایکروسافت با نادیده گرفتن نسخه 9 از ویرایش ویندوز نام 10 را بر روی سیستم عامل خود گذاشته است . علت این نامگذاری به گفته جف آتوود مدیر تیم برنامه نویسی مایکروسافت تشابه اسمی است که با ابتدای نام های ویندوز 95 و 98 بوجود آمده است . سخت افزار مورد نیاز برای اجرای سیستم عامل ویندوز 10به گفته سازندگان تغییری نسبت به ویندوز نداشته است و شما می توانید بدون نیاز به ارتقا آن را نصب کنید . تغییرات قابل توجهی در نسخه جدید سیستم عامل ویندوز 10 صورت گرفته از جمله می توان به قابلیت Multi Desktop یا چندین میز کار اشاره نمود و یا استارت جدید که تلفیقی از استارت ویندوز 7 و 8 می باشد . همچنین تمامی اپ های موجود بر روی ویندوز می توانند در پنجره ای جداگانه باز شوند و امکان جابجایی بین پنجره ها راحت تر شده است . امکان Task View که به Taskbar ویندوز اضافه شده است.

با توجه به تغییرات اخیر در سیاست های مایکروسافت و بنا بر گفته مسئولان مایکروسافت که ویندوز ۱۰ آخرین نسخه ویندوز خواهد بود و قرار است فقط به روز رسانی شود، خرید لایسنس و نسخه های قانونی ویندوز در ایران هم گزینه مناسب و معقولی خواهد بود.

نمایندگی رسمی آی تی ریسرچز(شرکت رایان نت سهامی خاص) در ایران به عنوان تنها تامین کننده رسمی لایسنس های اصلی محصولات مایکروسافت و به عنوان تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (دفتر لندن این شرکت با برند Talee همکار رسمی مایکروسافت در انگلستان به شماره همکاری : ) با سابقه فعالیت 4 ساله در واردات عمده محصولات اصلی مایکروسافت و ارایه خدمات به بسیاری از سازمان های خصوصی و دولتی کشور و برخی کشور های همسایه و حضور در نمایشگاه های بین المللی مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم و بدون واسطه و با قیمت های استثنایی می باشد

تمامی لایسنس های ارایه شده از سمت ما قابلیت استعلام مستقیم از مایکروسافت را دارا بوده و برخلاف لایسنس های ارایه شده در ایران امکان فعالسازی مجدد بروی یک سخت افزار را به دفعات دارا بوده و مادام العمر قابل استفاده بوده و نیازی به تمدید سالانه ندارند و در صورت درخواست مشتری مستقیما توسط مایکروسافت به ایمیل مشتری ارسال می گردد. از جمله معضلاتی که برای شرکت‌هایی همچون مایکروسافت در ایران وجود دارد، مشکل نبود یک نمایندگی رسمی برای فروش محصولات آنها به شکل قانونی و رسمی است. این امر موجب آن شده که نه تنها بازار محصولات این شرکتها در ایران از دست برود، بلکه سالانه مبالغ بسیار زیادی را به جهت استفاده غیرقانونی از محصولاتشان متضرر شوند. این موضوع فضا را برای سودجویی برخی شرکت‌ها و افراد فراهم کرده تا با عرضه محصولات به ظاهر اصلی (و بعضا در جعبه و بسته بندی مشابه و حتی همراه با هولوگرام شرکت تولید کننده) در بازار و سایت‌های اینترنتی اقدام به کلاه برداری و یا سوء استفاده از عدم اطلاع افرادی کنند که قصد بهره‌مندی از مزایای نسخه های اصلی را دارند، دلیل این مسئله عدم آشنایی خریداران سازمانی و شخصی با نحوه استعلام لایسنس (نسخه اصلی) خریداری شده از شرکت تولید کننده (و نه فروشنده) به طور مستقیم است.


MicrosoftPersia :


MicrosoftPartner :


به جهت موجودی انبوه شرکت ﺗﺤﻮﯾﻞ این ﻣﺤﺼﻮل ﺑﻪ ﺻﻮرت فوری ﺑﻮده و شامل شرایط گارانتی و پشتیبانی رایگان شرکت جهت فعالسازی و استفاده از لایسنس می باشد.

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره جهت انتخاب محصول متناسب با نيازهای شما هستند. این شرکت کلیه مراحل ارائه و فعال سازی نهایی لایسنس را در کمترین زمان ممکن ارائه خواهد کرد. تیم پشتیبانی ما آماده ارائه در طی فرآیند راه اندازی لایسنس همواره در خدمت شما خواهد بود. لازم بذکر است، کلیه لایسنس‌‌ها قانونی و از سایت شرکت Microsoft قابل استناد و ثبت می‌باشد.

تمامی لایسنس ها قابل استفاده و فعالسازی در تمامی نقاط دنیا بوده و به طور کلی لایسنس های اصلی میبایستی قابل استفاده و فعالسازی در تمام دنیا باشند، لایسنس هایی که در بازار به عنوان خاورمیانه مطرح هستند از لحاظ اصالت مورد تردید هستند.


چرا ویندوز اورجینال ؟

ویندوزهای غیراصلی پر از ایرادها و نواقص هستند و توسط مایکروسافت به‌روزرسانی نمی‌شوند. در صورت وقوع مشکل تنها راه‌حل نصب مجدد ویندوز و پذیرش خطر از دست دادن بخشی از فایل‌ها است.

داشتن امنیت در دنیای دیجیتالی مقوله‌ای بسیار پیچیده است. حفظ و صیانت از اسناد، عکس‌های شخصی و فایل‌های خصوصی برای افراد و همچنین محرمانه بودن اطلاعات، اسناد و داده‌های سازمانی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها بسیار حائز اهمیت است.

دسترسی به رمزهای عبور مربوط به سایت‌های مختلف، اطلاعات حساس بانکی و پست الکترونیکی، عکس‌های شخصی و فایل‌های محرمانه یا خصوصی بخشی از خطری است که هر رایانه ناامنی را تهدید می‌کند.



خرید لایسنس ویندوز 10 (ویندوز 10 اورجینال ) :


ارتباط با ما :

شماره تماس پشتیبانی فروش لایسنس : – همه روزه (حتی روز های تعطیل) 8:30 صبح الی 8:30 شب


 

اطلاعات آگهی