ایـــران تبلیغ

تارنمای جــامـع نیازمنــدی های ایـــــــران و خرید و فروش اینترنتی

جستجو در سایت

دسته بندی مطالب

آخرین مطالب وبلاگ

افزایش رتبه وبسایت

۱۴۰۰/۱۱/۲۴

چرا تبلیغات اهمیت دارد؟

۱۳۹۹/۰۷/۲۸

لینک های مفید

تصویر شماره اصول بازاریابی موفق برای مشاغل
دانلود چهارشنبه 22 مرداد 1399 330بازدید

اصول بازاریابی موفق برای مشاغل

بازاریابی برای هر کسب و کاری امری بسیار مهم است چون شما به وسیله بازاریابی می توانید از نیازهای مشتریانتان با خبر شوید و برای پاسخ آن فعالیتی انجام دهید به همین دلیل مهم است که شما برای پیشرفت کاریتان از اصول بازاریابی موفق استفاده کنید. هر مدیری برای پیشرفت کسب و کارش و معرفی کالا و خدماتش به افراد تلاش های بسیاری می کند و دوس دارد آن را رونق دهد. تبلیغات و بازاریابی تاثیر بسیار مهمی در میزان موفقیت و درآمد کسب و کار ها دارد. جذب مشتری های هدف در دنیای رقابتی امروزه اهمیت بسیاری دارد و اگر از اصول صحیح تبلیغات و بازاریابی استفاده کنید می توانید مشتریان زیادی را جذب خود و شرکتتان کنید و سود بیشتر و موفقیت بیشتری را بدست آورید.

یکی از مهم ترین اصول بازاریابی موفق این است که شما باید بازار هدف را شناسایی کنید. چون با شناسایی بازار هدف برای شما مشخص می شود که کدام یک از مشتریانتان توانایی خرید کالا و خدمات شما را دارند. و این موضوع باعث می شود تا شما زمان بیشتری را روی بازار هدفمند و پرسودتان بگذارید. یکی دیگه از اصول بازاریابی موفق این است که به مناسبت های مختلف می توانید از مشتریان دعوت کنید تا از محصولات و خدمات شما دیدن کنند. وقتی هزینه زیادی را صرف بازاریابی می کنید راهی هم برای بررسی و ارزیابی تبلیغاتی که انجام داده اید در نظر بگیرید. 

 اصول بازاریابی موفق برای مشاغل

1. تبلیغات باید احساسات مشتریان را تحریک کند.

2. تبلیغات باید موجب کنجکاوی افراد شود.

3. تبلیغات باید محتوای شگفت انگیز و جذاب داشته باشد که موجب جذب مخاطبین شود.

4. در تبلیغات باید اطلاعات کلی خدمات و محصولاتتان را ارائه دهید.

5. مدیریت ارتباط تعاملی مناسب با مشتریان را داشته باشید.

6. قبل از هرگونه تبلیغات مشتریان و بازار هدف خود را شناسایی کنید.

ممکنه بعضی از افراد استعداد بازاریابی و فروشندگی را داشته باشند اما این استعدادی مثل هر مهارت دیگری نیاز به آموزش و آشنایی کامل با اصول و قوانین آن دارد. از طرفی دیگر افرادی هم که توانایی درونی و مهارت های فروش و بازاریابی را ندارند اما کسب و کاری را راه اندازی کردند فقط نیاز به آموزش و آشنایی با بازاریابی دارند تا تمام چیزی را که سرمایه کرده اند را به سود تبدیل کنند و می توانید از ابزار های بازاریابی اینترنتی استفاده کنید و تبلیغات اینترنتی انجام دهید.

شما باید با مشتریتان جوری صحبت و رفتار کنید که ترس و شک او کامل از بین برود. به همین دلیل نحوه صحبت کردن و طرز لباس پوشیدنتان بسیار مهم است. خوش قول باشید و سعی کنید ویژگی هایی که در واقع، ملاک قضاوت مشتری درباره شخصیت و میزان صداقت شماست را دشته باشید. و سعی کنید بتوانید به مخالفت های مشتری پاسخ بدهید. هر چه مشتری سوالات بیشتری بکند باید با علاقه بیشتری جواب بدهید چون سوال پرسیدن مشتری نشان دهنده این است که از محصولات شما خوشش آمده است و سعی کنید از قبل سوال های مشتریانتان را پیش بینی کنید و برای هر کدام، جواب مناسبی داشته باشید.

حتما حواستان باشد آگهی های خود را هرچندوقت یک بار به روز رسانی و ویرایش کنید چون هم مشتریان هم خودتان از این تکرار خسته می شوید. به انتخاب روش‌های بازاریابی خـود دقت کنید. همیشه برای یک بازاریابی موفق باید بر اساس یک طرح بازاریابی عمل کرد. سعی کنید در طرح بازاریابی خود از روش‌های متنوع استفاده کنید. همیشه نظـر مشـتریان خـود را در مورد روش‌هایی که به کار برده‌اید بپرسید. این نظریات می‌توانند موفقیت طرح بازاریابی شما را حتمی کند.

بسیاری از مشتریان وقتی با شما صحبت می‌کنند نمی‌دانند نیازی دارند که برآوردن آن از عهده محصول یا خدمت شما ساخته است. آن‌ها افرادی هستند که شک دارند و صرفا به جمع‌آوری اطلاعات می‌پردازند.
وقتی بازاریابان با مشتری صحبت می‌کنند ممکن است نیاز هایی داشته باشند که بازاریابان با حوصله باید دررفع نیازهای مشتریانشان تلاش کنند. هدف همه کارهای بازاریابیتان باید مراقبت از مشتریان و حفظ آن‌ها باشد جوری که منجر به خرید مجدد آن‌ها شود و باعث شود شما را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی کنند. با هر مشتری مانند مشتری میلیون‌دلاری برخورد کنید و فکر کنید که توانایی خرید بسیار زیادی از محصولات و خدمات شما را دارد و شما را به تعداد قابل‌ توجهی از مشتریان احتمالی دیگر توصیه خواهد کرد.

 

آقای تبلیغ