ایـــران تبلیغ

تارنمای جــامـع نیازمنــدی های ایـــــــران و خرید و فروش اینترنتی

جستجو در سایت

دسته بندی مطالب

آخرین مطالب وبلاگ

افزایش رتبه وبسایت

۱۴۰۰/۱۱/۲۴

چرا تبلیغات اهمیت دارد؟

۱۳۹۹/۰۷/۲۸

لینک های مفید

تصویر شماره روند رشد تبلیغات اینترنتی
مقالات چهارشنبه 15 مرداد 1399 281بازدید

روند رشد تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی امروزه پیشرفت بسیاری کرده است و بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته است چون که بیشتر مردم به راحتی به اینترنت دسترسی دارند و بخش زیادی از زمان خود را در رسانه‌های آنلاین می گذرانند. علاوه بر این کسب‌وکارها هم به راحتی و با صرف هزینه‌های کم می‌توانند تبلغات اینترنتی برند و کالاهای تولیدی خود را برای مخاطبان اینترنتی که بخش زیادی از جامعه را تشکیل می‌دهند انجام دهند و تبلیغات خود را از طریق ابزارهای دیجیتال مارکتینگ بررسی کنند. به همین دلیل تبلیغات اینترنتی از اهمیت بسیاری برخودار است. همچنین تبلیغات در وب‌سایت‌های معتبر که روزانه بازدیدهای زیادی دارند، یکی از بهترین روش‌های تبلیغات اینترنتی است.

انواع تبلیغات

1. تبلیغات بنری: یکی از معروف ترین روش‌های تبلیغات آنلاین است که برای برندسازی و معرفی محصولات و شرکت کارایی دارد.

2. تبلیغات ویدئویی: یکی از موثر ترین روش های بازاریابی است که توجه بسیاری از کسب و کارها را جلب کرده و بیشترین درصد از ترافیک اینترنتی را به خود اختصاص داده است.

3. ریپورتاژ آگهی: شما از طریق رپورتاژ آگهی در وب‌سایت‌های معتبر و پربازدید می‌توانید برند خود را به بازدیدکنندگان آن سایت‌ها معرفی کنید و آنها را به دیدن وب‌سایت خود دعوت کنید.

4. بازاریابی محتوا و سئو:  به توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و یکپارچه گفته می شود. محتوا و سئو بسیار به یکدیگر مرتبط هستند. دیده شدن و قرار گرفتن وب‌سایت در بالاترین جایگاه صفحات جستجو برای کلیدواژه‌های مرتبط، یکی از مهم‌ترین اهداف هر کسب‌وکاری است که از طریق بازاریابی محتوا و سئو امکان پذیر است.

5. تبلیغات در شبکه های اجتماعی: تبلیغات اینترنتی در شبکه های اجتماعی یکی از بهترین روش های بازاریابی برای کسب و کارها است چون کاربران بسیاری زیادی در بازار هدف بزرگی پوشش می دهد.

با پیشرفت تبلیغات و اینترنتی شدن همه چیز تبلغیات اینترنتی نسبت به تبلیغات سنتی محبوبیت بیشتری پیدا کرد چون این نوع تبلیغات هزینه کمتری را می گیرد و بجاش سود بسیاری را بر میگرداند.

از مزایای تبلیغات اینترنتی نسب به تبلیغات سنتی می توان به موارد زیر اشاره کرد

-دسترسی به مخاطبین هدف بیشتر

-علاقه بیشتر کاربران به فضای آنلاین

-ارتباط مستقیم با مخاطبان

-هدفمند بودن تبلیغات

-قابلیت دسترسی شبانه روزی

-هزینه مناسب

اگر می خواهید در عرصه فعالیت باقی بمانید و موقعیت خود را در بازار پررقابت امروز حفظ کنید فقط باید از تبلیغات استفاده کنید آن هم تبلیغات اینترنتی. تبلیغات اینترنتی انواع مختلفی دارد که هر نوع آن دارای ویژگی های خاص خودش است. با توجه به هدف تبلیغات، نوع محصول، ویژگی های مخاطبان، باید از بهترین نوع آن استفاده کنید. 

درمقایسه  تبلیغات سنتی مثل پخش تراکت با تبلیغات آنلاین می توان به این موضوع اشاره کرد که بعد از پخش تراکت ممکن است چندنفری به تبلیغات شما علاقه‌­مند شده و مشتری شما بشوند، عده‌­ای هم بی‌­تفاوت باشند و عده­‌ای هم اصلا نیازی به آن نداشته باشند. حالا شما می خواهید بدانید چه کسانی مشتری شما شده‌­اند تا به آن‌­ها خدمات بیشتری ارائه بدهید که به یک مشتری وفادار تبدیل شوند و بدانید چه کسانی بی‌­تفاوت بودند تا بخواهید آن هارا با یک سری روش ها مثل تخفیفات قانع کنید که اولین خرید خود را انجام دهند. به هرحال شما امکان انجام این کارها را ندارید چرا که شما با پخش تراکت نمی توانید مشتریان را از غیرمشتریان جدا کنید. 

ممکنه تبلیغات بسیاری به صورت آنلاین انجام دهید اما اگر توسط افراد مناسب دیده نشوید، فایده‌ای برای شما نخواهد داشت پس قبل از انجام دادن هرگونه تبلیغات مخاطبان هدف خود را مشخص کنید. حضور شما در شبکه های اجتماعی با توجه به امکانات هر شبکه باید متفاوت باشد. اشتباه خیلی از کسب و کارها این است که یک محتوا ایجاد کرده و در تمامی شبکه های اجتماعی انتشار می دهند که این موضوع کاملا اشتباه است. مثلا محتوایی که برای وبسایتتون تولید کردین بازخورد مناسبی را در تلگرام یا اینستاگرام ندارد. روش های تبلیغاتیتون باید در هر شبکه باید متفاوت باشد تا موفق شوید. تفاوت سایت و شبکه های اجتماعی این است که در سئو شما باید محتوا ایجاد کنید تا کاربران شما را پیدا کنند اما در شبکه های اجتماعی خودتان باید بروید و مشتریانتان را پیدا کنید.

 

آقای تبلیغ