ایـــران تبلیغ

تارنمای جــامـع نیازمنــدی های ایـــــــران و خرید و فروش اینترنتی

دستگاه لیزر موهای زائد لونا LONA Hair Removal Laserقوی ترین لیزر رفع مو با نتیجه تضمینی و کاملا بدون درد با 50 میلیون شات

از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز، می توان به دستگاه لیزر پلاتینیوم سه طول موج لونا اشاره کرد. این دستگاه جدیدترین و قوی ترین دستگاه لیزر رفع موهای زاید می باشد که با بهره گیری از لیزر بار آلمانی و تابش سه طول موج دایود و الکس و ان دی یگ توانسته رضایت بسیار بالای پزشکان حرفه ای را بدست آورد و با برخورداری از ویژگی های منحصر به فرد مورد توجه کلینیک های زیبایی و پزشکان قرار گرفته است.

دستگاه لیزر پلاتینیوم LONA توانایی زدن شات بسیار بالایی را دارد و مهم ترین مزیت آن بدون درد بودن دستگاه می باشد. به هنگام استفاده از این دستگاه لیزر سه طول موج، بیمار هیچ گونه احساس آزردگی و ناراحتی حین لیزر موهای زائد نخواهد داشت. بسیار مهم است که دمای سر هندپیس موقعی که اپراتور در حال کار بر روی بدن بیمار هست دمای مناسبی باشد. دمای سر هندپیس دستگاه لیزر پلاتینیوم لونا دمایی بین 10 تا 20 درجه هست و بیمار در این دما هیچ گونه احساس درد و ناراحتی نخواهد داشت و اثربخشی فوق العاده ای دارد.

این دستگاه لیزر پلاتینیوم کاربری بسیار راحتی دارد و اپراتوری که از این دستگاه استفاده می کند به راحتی می تواند با آن کار کند. دستگاه لیزر لونا هندپیس بسیار سبک و راحتی دارد و حتی مناطق بسیار کوچک از بدن هم می تواند با این هندپیس به آسانی لیزر شود.

دستگاه لیزر موهای زائد لونا کولینگ بسیار قدرتمندی دارد و تنها دستگاهی در بازار ایران هست که مجهز به چیلر داخلی می باشد. لونا اولین دستگاه مجهز به سیستم کولینگ اسکن دار است برای این که کل مدت فول بادی سر هندپیس خنک باقی بماند.

*** با دستگاه لیزر پلاتینیوم سه طول موج لونا همه رنگ های پوستی را بدون دغدغه و نگرانی لیزر کنید ***

دستگاه لیزر پلاتینیوم لونا با توجه به بروزترین تکنولوژی سال 2021 از سه طول موج 755 و 810 و 1064 بهره می برد و برای جذب انرژی توسط ملانین های پوست های روشن و تیره بسیار مفید می باشد. اگر پوست افراد تیره باشد قسمتی از این انرژی جذب رنگدانه های پوستی می شود و به همین دلیل این دستگاه با دارا بودن سه طول موج با عمق نفوذ مختلف در پوست باعث می گردد کمترین آسیب به سطح پوست وارد گردد. نانومتر طول موج های 1064 و 808 بالاترین ضریب جذب را توسط ملانین موهای زائد دارد و به دلیل این که این طول موج می تواند در عمق بیشتری از درم نفوذ کند ریسک سوختگی و تغییر رنگ پوست را به صفر می رساند.

دستگاه لیزر پلاتینیوم سه طول موج لونا یک سیستم کولینگ بسیار پیچیده و پیشرفته دارد و حجم مخزن آب این دستگاه بسیار بزرگ است. فیلترهای آب موجود در این دستگاه موجب می شود تا لوله های آب رسوب نگیرد و عمر هندپیس دستگاه بالاتر رود. همچنین سیستم فن و رادیاتور به کار رفته در دستگاه لونا بسیار حرفه ای است.

مزیت بسیار خوب دستگاه لیزر پلاتینیوم لونا نسبت به دستگاه های مشابه آن در بازار این است که قسمت چیلر داخلی و سیستم خنک کنندگی دستگاه کاملا از بخش الکتریکی دستگاه جدا هست و همین امر موجب می شود تا توان دستگاه صرف راه اندازی چیلر نشود و هندپیس با بالاترین توانش می تواند کار کند.

ویژگی های دستگاه لیزر پلاتینیوم لونادستگاه لیزر پلاتینیوم سه طول موج لونا اولین و تنها دستگاه دارای چیلر داخلی در ایران با سیستم خنک کننده بسیار قوی برای ثابت نگه داشتن دما

» دارای سه طول موج الکس، دایود و ان دی یگ برای انواع تیپ های پوستی

» 755 نانومتر الکساندرایت Alexandrite

» 808 نانومتر دایود Diode

» 1064 نانومتر اِن دی یگ ND:YAG

» بورد با تکنولوژی زیمنس آلمان

» لیزربار و هندپیس محصول شرکت دیلاس آلمان

» کولینگ کشور ژاپن

» توانایی هندپیس تا 50 میلیون شات

» سرعت بسیار بالا با استفاده از مد ویژه FH

» پایداری انرژی در درازمدت

» انرژی خروجی کاملا یکنواخت

» خروجی دستگاه 1600 وات

» سرعت شات بسیار بالا 1 تا 15 شات درثانیه

» طراحی جدید با سیستم هوشمند انرژی نقاط مختلف بدن جهت ایمنی بالاتر

» دارای کولینگ بی نظیر و کاملا بدون درد

» مجهز به سیستم کولینگ اسکن دار

» دارای صفحه toch قدرتمند و تمام رنگی

» دارای هندپیس فوق العاده سبک و ارگونومیک

» خنک سازی متداوم سطح پوست بدون کاهش

» ایجاد خنکی یکنواخت پوست در کل زمان فول بادی

موارد کاربرد دستگاه لیزر سه طول موج لونا

دستگاه لیزر موهای زائد لونا دارای طول موج الکساندرایت برای پوست های روشن یعنی تیپ ۱ و ۲ ، طول موج دایود برای پوست های سبزه یعنی تیپ ۳ و ۴ و طول موج ان دی یگ برای پوست های تیره یعنی تیپ ۵ و ۶ می باشد. این دستگاه برای تمامی رنگ های پوستی و در تمامی فصول سال مناسب است.

ویژگی های خرید از شرکت ماهور طب

∗ وارانتی تضمین کیفیت و جوابدهی دستگاه

∗ آموزش کاملا رایگان همراه با گواهینامه گذراندن دوره آموزشی در محل شما

∗ یکسال گارانتی قطعات، تعویض و تعمیر قطعات بدون کوچکترین هزینه

∗ با ده سال خدمات پس از فروش

اطلاعات آگهی