ایـــران تبلیغ

تارنمای جــامـع نیازمنــدی های ایـــــــران و خرید و فروش اینترنتی

حک‌سازان زرفام- تولید و عرضه دستگاه‌های حکاکی و مارک‌زنی

حک سازان زرفام نماینده انحصاری شرکت TECHNOMARK فرانسه در ایران و کشورهای هم مرز میباشد TECHNOMARK با بیش از 50 نماینده در سراسر دنیا به عنوان بهترین تولید کننده دستگاههای حکاکی و شماره زن در سالهای 2015-2011 شناخته شده ومحصولات آن شرکت مطابق استاندارد روز دنیا میباشد .

روش حكاکی و مارک زنی الکتروشیمیایی، یک راه حل منحصر بفرد برای حصول بهترین کیفیت و کمترین هزینه برای مارک زنی دائم و مشخصات فنی، بر روی فلزات می باشد. در این روش از هیچگونه جوهر یا رنگی استفاده نمی شود بلکه نحوه عمل بصورتی است که با استفاده از محلولی خاص و یک شابلون (استنسیل) ازپیش تهیه شده، مقداری از سطح فلز را برداشته و طرح روی شابلون را به فرم دائم بر روی قطعه فلزی حک می نماید. این عمل در زمان کوتاه یک ثانیه انجام پذیرفته و فقط با تغییر یک کلید روی دستگاه می توان طرح مورد نظر را به رنگ سیاه یا همرنگ فلز حک نمود

در این روش چون از هیچ گونه استرس مکانیکی از قبیل فشار، ضربه و حرارت استفاده نمی شود بنابراین هیچ گونه تغییری نیز در استانداردهای قطعه صورت نمی پذیرد. عمل حکاکی بدون توجه به سختی فلز بر روی کلیه فلزات اعم از خالص، آلیاژی و یا آبکاری شده با اشکال مختلف از قبیل تخت،مدور، محدب و مقعر قابل انجام می باشد با این روش می توان عدد و حروف درجه بندی، بارکد، طرحهای گرافیکی، آرم و علائم تجاری را بر روی محصولات فلزی حک نمود. دستگاه مذکور از ۵ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش برخوردار می باشد.

اطلاعات آگهی