ایـــران تبلیغ

تارنمای جــامـع نیازمنــدی های ایـــــــران و خرید و فروش اینترنتی

اره نواری تکنو تراش آسیا
اره نواری که با اسم اره فلکه ای نیز شناخته می شود یکی از پرکاربردترین محصولات در صنایعی مانند نجاری، مبلمان و … می باشد.
اره نواری چیست؟
در این مطلب قصد داریم به بررسی تاریخچه، مزایا و انواع این نوع اره پرداخته و نحوه ی دسترسی شما به یک اره با کیفیت و قیمت مناسب را مورد بررسی قرار دهیم.
اره نواری
اره فلکه ای یا نواری از آن دسته از محصولاتی است که به دلیل تنوعی کاربرد هایی که دارد مورد توجه افراد در صنایع مختلف قرار گرفته است.
امروزه شاهد استفاده از این نوع اره در دستگاه های مختلفی هستیم که برای کاربرد های متفاوتی در اندازه ها و سایز های مختلف ساخته می شوند.
بدنه ی اره های نواری معمولاً از چدن و به صورت یکپارچه ساخته می شود تا بتواند در هنگام چرخش و در طول کاربرد های فراوان بتواند از تکان خوردن اره جلوگیری نماید.
در بسیاری از مدل ها برای ایجاد مقاومت و کاربرد بهتر از پایه هایی استفاده می شود تا با استفاده از پیچ اره به بدنه محکم شود.
از اره فلکه ای برای کار های مهمی و با دقت بالا انجام می شود و به همین دلیل مهم ترین دلیل برای افزایش مقاومت این اره ها را می توان جلوگیری از به هم خوردن دقت و تنظیمات اولیه می باشد.
اره نواری یا فلکه ای در انواع مختلفی وجود دارد و شرکت های فراوانی در داخل و یا خارج از کشور در زمینه ی ساخت این محصولات فعالیت می کنند.
تاریخچه و مزایای اره فلکه ای
اولین بار در انگلستان و در سال 1808میلادی از این نوع اره ها برای نجاری استفاده شده است که البته در ابتدا مشکلات مختلفی را به همراه داشته و امنیت آن ها بسیار کمتر بود.
همزمان با پیشرفت تکنولوژی، شرکت های تولید کننده این محصولات نیز مدل های مختلفی را در بازار ارائه نمودند تا بتوانند مشکلات کاربران در این زمینه را به حداقل برسانند.
تولید مدل های مختلف این اره ها با مزایای بسیار زیادی همراه بود که باعث استقبال مشتریان از آن ها شده است.
این مزایا بر طبق میزان تنظیمات هر دستگاه می تواند مورد انتظار باشد.
از مهم ترین مزایای اره نواری می توان به موارد زیر اشاره نمود.
سرعت و دقت انجام کار ها با استفاده از این اره ها بسیار بالا می رود.
در زمان استفاده ساختار اولیه ی چوب و یا دیگر وسایلی که برای بریدن آن ها اقدام می شود را حفظ می کند.
برخی از مدل های ماشین اره نواری را می توان به راحتی حمل نمود و در محیط های مختلف در سطح کارگاه از آن ها استفاده کرد.
کاربری این اره ها بسیار ساده بوده و نیاز به دانش خاصی ندارد.

انواع اره نواری
اره فلکه ای به دو دسته ی عمودی و افقی تقسیم می شوند که هر کدام دارای ویژگی ها و ساختار خاصی هستند که باعث تفاوت در کاربرد های آن شده است.
اره فلکه ای افقی
از این نوع اره ها که در قطر 100 سانتی متر به بالا تولید می شوند در صنایع و کارخانه های چوب بری بزرگ استفاده می شود.
به دلیل قطر بزرگی که اره های افقی دارند از آن ها می توان برای برش درختان قطور و الوار های کوچکتر استفاده نمود.
این اره ها را با نام اره رام نیز در بازار می شناسند.
اره نواری عمودی
اره های نواری افقی به دلیل قطر کمتری که دارند در کارخانجات کوچکتر مورد استفاده قرار گرفته و حالت عمومی تری دارند.
هر چند قطر اره های نواری عمودی برای نجاری های عموماً بین 60 تا 80 سانتی متر است اما از قطر های دیگر نیز تا 100 سانتی متر می توان استفاده نمود.
برای استفاده از این نوع اره ها باید حتما از برق سه فاز در محیط استفاده نمود.
اره های عمودی از بخش های مختلفی از جمله الکتروموتور، فلکه ها، بخش های حفاظتی و … تشکیل شده اند که البته باید به بخش های حفاظتی و ایمنی در این نوع اره ها توجه بسیار زیادی نمود.
با توجه به درجه برندگی بالای اره های نواری و همچنین سرعت بالا و بعضاً غیر قابل کنترل آن ها، کسانی که با این اره ها کار می کنند باید حتماً نکات ایمنی را جدی بگیرند.
مراقبت و نگهداری و تعمیرات دوره ای دستگاه های اره فلکه ای نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است تا بتوان از این طریق کیفیت اره را در طول زمان متمادی حفظ نمود.
آشنایی با ویژگی های مختلف و همچنین کاربرد های اره نواری می تواند در این راه بسیار موثر بوده و به کاربران ماشین های اره ای کمک نماید تا نهایت استفاده ی بهینه از این محصولات را در محیط داشته باشند.
امروزه یکی از کاربرد های مهم اره های نواری را می توان استفاده برای زغال بری دانست که با توجه به حجم و طول کم ذغال ها می تواند خطرات مختلفی را برای کسانی که با این محصول و دستگاه آن کار می کنند به همراه داشته باشد.
پس می توان گفت در درجه اول برای استفاده از یک اره نواری امنیت و رعایت نکات ایمنی قرار گرفته است تا صدمات جانی از این طریق به افراد وارد نشود.
ساخت اره نواری و قیمت های متفاوت آن
ساخت اره نواری
با توجه به اینکه شرکت های مختلفی در زمینه ی ساخت اره نواری فعالیت می کنند شاهد قیمت های مختلفی برای ارائه این محصولات هستیم.
مهم ترین موضوع در هنگام خرید اره نواری به کیفیت بالای آن بر می گردد تا بتواند در طول زمان کیفیت و ماندگاری خود را حفظ نماید.
زمانی که یک ماشین اره نواری دارای تجهیزات بسیار مناسب و به روز باشد و بتواند کیفیت و امنیت بالایی از خود نشان می دهد می توان گفت خرید آن اره نواری بسیار از نظر اقتصادی به صرفه می باشد.
ما با تجربه ی چندین ساله در این زمینه اره های نواری با کیفیتی را تولید کرده و از این راه توانسته ایم قیمت اره نواری را تا حدودی برای تمامی مشتریان به صرفه نماییم.
هر چند نمی توان کیفیت بالای محصولات ارائه شده ی ما را با قیمت آن ها سنجید اما ما سعی کرده ایم با بهترین قیمت اره نواری از نظر هزینه ها باعث کمک به مشتریان برای خرید یک اره با کیفیت و قیمت مناسب شده است.

اطلاعات آگهی