ایـــران تبلیغ

تارنمای جــامـع نیازمنــدی های ایـــــــران و خرید و فروش اینترنتی

ایران تبلیغ فعالیت خود را از سال 1381 در زمینه تبلیغات با نام هنرهزاره و به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی آقای هادی اله وردی آغاز نموده است، که اینک این مجموعه با بیش از 14 سال سابقه به نام ایران تبلیغ تغییر نام یافته است و هم اکنون در زمینه تولیدات و واردات انواع هدایای تبلیغاتی اعم از سالنامه، تقویم رومیزی، دیواری و حصیری، خودکار، ماگ، پاوربانک و ... و همچنین چاپ انواع کاتالوگ، سربرگ، بروشور، جعبه و ... در حال فعالیت می باشد.
این مجموعه مبتکر طرح های نو مانند تقویم دیواری سه بعدی تک تصویر، دو تصویر و تقویم دیواری پنج بعدی و یادداشت های رومیزی (چاپ روی عطف) می باشد و هر ساله طرح های جدیدی را به دنیای تبلیغات معرفی می نماید.

ایران تبلیغ با تولید و واردات انواع هدایای تبلیغاتی با درجه کیفیت بسیار بالا، آماده دریافت سفارشات شما مشتریان عزیز به صورت جزئی و عمده در سال 97 می باشد.

چرا ایران تبلیغ؟!!!

معمولا در زمان رکود کار و بازار مدیران بحران زده بدنبال رفع معضل و هزینه ها هستند متاسفانه در این شرایط تبلیغات و هزینه های آن جز مسائلی هستند که زیر تیغ می روند و گمان میکند با حذف هزینه های آن به کسب و کار خود یا شرکتی که در آن استخدام شده کمک می کنند. در حالی که این تدبیر آتشی ست که دود آن بزودی راه تنفس کسب وکار آنها را می بندد. عمدتاً مديران براي انتخاب رسانه تبليغاتي خود دردسر زيادي متحمل نمي شوند و با نگاهی سطحي انتخاب هاي خود را به انجام مي رسانند. اغلب بصورت سليقه اي و بدون تصميم گيري درست دست بعمل ميزنند. ذهن تمام مدیران در چالش است چون فروش و مشتری و سود می تواند برای بقاء و حفظ و حیات آن کسب و کار موثر باشد. فلذا ایران تبلیغ با کادری مجرب و با تجربه و با دستگاه های بروز می تواند کلیه محصولات چاپی و تبلیغاتی را در کمترین زمان با بهترین کیفیت و مقرون به صرفه به مدیران محترم ارائه دهد.

دلایل انتخاب ایران تبلیغ:

  • مشاوره رایگان: کارشناسان این مجموعه در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه مشاوره رایگان در مورد هر نوع فعالیت و محصول تبلیغاتی و انتخاب هدیه ای درست برای مشتری مورد نظر می باشند.

  • ثبت سفارش آسان: آسان ترین و سریع ترین روش ثبت سفارش آنلاین با قیمت های به روز و ارزان در کمتر از یک دقیقه می توانید سفارش خود را ثبت، پیگیری و دریافت نمایید.

  • چاپ با کیفیت: کیفیت اتفاقی نیست فقط با یک بار سفارش می توانید کیفیت ما را محک بزنید. گاهی انتخاب های ساده و بدون تحقیق ما هستند که اثر تبلیغات را از چشم ما می پوشاند.

  • ارسال به سراسر ایران: ارسال به تمام نقاط ایران بصورت روزانه انجام می گیرد و این مجموعه برای ارسال سفارشات کلیه هزینه های داخلی انتقال تا باربری را بصورت رایگان برای مشتریان انجام می دهد.

اطلاعات آگهی