ایـــران تبلیغ

تارنمای جــامـع نیازمنــدی های ایـــــــران و خرید و فروش اینترنتی

لایسنس آفیس 2016-آفیس 2016 اورجینال


مجموعه نرم افزار Office مجموعه ای فوق العاده قدرتمند و معروف که توسط کمپانی قدرتمند مایکروسافت برای سیستم عامل های ویندوز و مک منتشر شده است .

مجموعه نرم افزار های مایکروسافت آفیس بطور تخصصی جهت رفع نیازهای اداری وسازمانی طراحی وتعریف شده است . البته میتوان از این مجموعه قدرتمند در پاره دیگری از موارد نیزبهره برد . اما آنچه که برهمگان روشن است قدرت بی بدیل این مجموعه درحیطه کاری ومحیط اداری می باشد . با استفاده از این ابزار قدرتمند قادر خواهید بوددر محیط کاری بازده بیشتر ی داشته باشید وسازمان را روبه جلو حرکت دهید .

مجموعه آفیس، یکی از پرکاربردترین مجموعه نرم‌افزارها است که اجزاء آن به سه دسته برنامه های اداری (Desktop application)، برنامه های سرویس دهنده (Server applications) و برنامه هایی با کاربرد اینترنتی (Internet applications) تقسیم می شود.

البته بیشتر شهرت آفیس به دلیل تولید برنامه های بخش نخست (برنامه های اداری) است. این بخش از اجزائی همچون ورد (Word)، اکسل (Excel)، اکسس (Access)، پاورپوینت (PowerPoint) و... تشکیل شده است.


آفیس (Office) دارای 4 نسخه اصلی 2010 , 2013 , 2016 و Mac میباشد .

آی تی ریسرچز فروش ویژه لایسنس های اصل (اوریجینال) تمامی نسخه های آفیس 2010,2013 و آفیس مک را با 20 تا 40 درصد تخفیف اعلام میدارد.


چرا ما را انتخاب کنید؟

شرکت تالی در انگلستان مفتخر به همکاری با شرکت های بزرگی همچون مایکروسافت، اپل، اوراکل، سامسونگ و .. در زمینه ی هوش مصنوعی است. همچنین شرکت انگلیسی تالی، یکی از زیر مجموعه های شرکت رایان نت در ایرانبه عنوان تنها تامین کننده رسمی لایسنس های اصلی محصولات مایکروسافت و به عنوان تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (دفتر لندن این شرکت با برند Talee همکار رسمی مایکروسافت در انگلستان به شماره همکاری : ۴۵۶۰۰۶۲) است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص به وبسایت مراجعه کنید.

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره جهت انتخاب محصول متناسب با نيازهای شما هستند. این شرکت کلیه مراحل ارائه و فعال سازی نهایی لایسنس را در کمترین زمان ممکن ارائه خواهد کرد. تیم پشتیبانی ما آماده ارائه در طی فرآیند راه اندازی لایسنس همواره در خدمت شما خواهد بود. لازم بذکر است، کلیه لایسنس‌‌ها قانونی و از سایت شرکت Microsoft قابل استناد و ثبت می‌باشد.



ما با 7 سال سابقه کاری بهترین خدمات را به شما ارائه خواهیم داد . همچنین بخش پشتیبانی جوابگوی سوالات شما هستند .


جهت خرید لایسنس آفیس (Office) اورجینال به فروشگاه Microsoft license (مایکروسافت لایسنس) مراجعه فرمایید .



حالا مهمترین نرم افزارهای آفیس :

Word: که با نام ورد می‌شناسیمش و برای تایپ کردن و تولید یک پروندۀ متنی کاربرد دارد. مثلاً اگر شما می‌خواهید یک کتاب بنویسید و یا تحقیقی را آماده کنید، باید از Word استفاده کنید. این نرم افزار دستورات کاملی را برای ویرایش و همچنین افزودن عکس، لینک، نقشه و دیگر محتویات به سند را دارد.

Excel: همان صفحه گسترده است که عملیات ریاضی و همچنین مرتب کردن داده‌ها را درون جداول، روی اعداد و دیگر مقادیر انجام می‌دهد.

Access: نرم افزار پایگاه داده است که اطلاعات را به صورت ساختاربندی شده برای کاربران رایانه ذخیره می‌کند، تا در مواقع ضروری آنها را منظم و مفید نمایش دهد.

Power Point: برای تهیۀ یک پرونده که حاوی متن، عکس، نمودار و … جهت نمایش به حضار، که قرار است یک موضوعی را به آنها بفهمانیم از پاورپوینت استفاده می‌کنیم. این نرم افزار همان برنامۀ ساخت ارائه است که در بیشتر دانشگاه‌ها از آن استفاده می‌شود.

Outlook: نرم افزاری برای دریافت و ارسال نامه‌های الکترونیکی یا همان ایمیل، که روی کامپیوتر نصب می‌شود و به راحتی می‌توان به وسیلۀ آن با دیگران ارتباط متنی برقرار کرد.

اگر دقت کرده باشید، برای تمام این نرم افزارهایی که در بالا نامی از آنها برده شد، کارکردی در اداره جات دارند. یکی از دلایل مهم نامگذاری این دسته نرم افزار هم همین است. Office به معنای دفتر کار است که روی این مجموعه نرم افزار گذاشته شده است.



ارتباط با ما :

شماره تماس پشتیبانی فروش لایسنس : – همه روزه (حتی روز های تعطیل) 8:30 صبح الی 8:30 شب

اطلاعات آگهی