ایـــران تبلیغ

تارنمای جــامـع نیازمنــدی های ایـــــــران و خرید و فروش اینترنتی

تشکیل شرکت به مفهوم تجمیع پول و سرمایه یک گروه برای انجام معاملات و اقداماتی که آحاد گروه – از نظر توان مالی – قادر به انجام آن نیستند، حاصل تکامل دیدگاه های اقتصادی و مالی انسان هاست. 

استفاده از پدیده ی شرکت تجاری متضمن مزایایی چون فراهم شدن سرمایه ی بیشتر و تجمع تخصص هایی گوناگون برای دستیابی به هدفی واحد و به خصوص محدودیت مسئولیت فعالان تجاری می باشد. لذا اشخاص جهت انجام فعالیت های هدفمند و بهره مندی از سرمایه و تخصص یکدیگر نیازمند فعالیت های قانونی می باشند که مهم ترین آن ها تشکیل و ثبت شرکت است. 

افرادی که تمایل به ثبت شرکت در مازنداران دارند ، می توانند با تسلیم مدارک ثبت که در ادامه به موارد آن پرداخته خواهد شد، کلیه امور ثبتی خود را با اطمینان خاطر به متخصصان مجرب فکربرتر بسپارند . همچنین، خوانندگان عزیز می توانند علاوه بر مطالعه ی نوشتارذیل، ، در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی در رابطه با نحوه ثبت شرکت در مازندران با ما تماس حاصل فرمایند.


شرایط ثبت شرکت چیست و چه کسانی می توانند شرکت ثبت کنند؟

به موجب قوانین ایران،کسانی که می توانند در ایران شرکت ثبت نمایند به قرار ذیل می باشند:

1- کلیه ی اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از ایرانی و خارجی می توانند در ایران شرکت ثبت نمایند. 

2- اشخاص خارجی می توانند بدون شریک ایرانی به صورت مالکیت 100% در ایران شرکت ثبت نمایند. 

3- چند شرکت با هم می توانند بدون وجود اشخاص حقیقی شرکت مستقلی ثبت نمایند.(Joint Venture ) به منظور ایجاد اشتغال در ایران،سعی شده است تا این روند در ایران راحت طی گردد. (مدارک لازم گواهی ثبت شرکت+ کپی مدارک هویتی نمایندگان آن ها) 

نکته : دارا بودن سوء پیشینه اشخاص مانعی جهت ثبت شرکت نیست فقط نمی توانند جزء هیئت مدیره،مدیر عامل و یا بازرسین شرکت باشند. 

شرایط ثبت شرکت چیست ؟ 

در قرارداد شرکت مثل همه عقود و قراردادها باید شرایط عمومی صحت عقود رعایت شود که عبارت است از :

قصد و رضا ، اهلیت ، معین بودن موضوع ، قانونی بودن جهت و هدف. 

همچنین شرایط اختصاصی تشکیل شرکت عبارت است از : وجود شرکا ، همکاری شرکا ، سرمایه گذاری ، تقسیم سود و زیان ، مبادرت به عملیات بازرگانی

آدرس: خیابان ولیعصر، تقاطع نیایش، بلوار اسفندیار، پلاک 90

سایت:

تلفن: 42143-021

ایمیل:

اطلاعات آگهی