ایـــران تبلیغ

تارنمای جــامـع نیازمنــدی های ایـــــــران و خرید و فروش اینترنتی

معرفی مهندسین مشاور

مهندسین مشاور به تشکیلاتی اطلاق میشود که تخصص های لازم را جهت مطالعه و طراحی و ارائه و نظارت یک پروژه داشته باشد، و از هر لحاظ دارای صلاحیت بوده و مهندسین و متخصصین مورد نیاز پروژه را در اختیار داشته و یا به انها دسترسی داشته باشد.

مهندسین و متخصصین مورد نیاز مهندسین مشاور عبارتند از : معمار ساختمان (ارشیتکت)، محاسبه برای طراحی و محاسبه سازه، نقشه بردار، نقشه کش، مترور، برنامه ریزی و کنترل پروژه، کامپیوتر، تاسیسات برقی، تاسیسات مکانیکی.

مهندس مشاور خدماتی را به موجب شرایط و قرارداد انجام می دهد که درسه مرحله اساسی صورت می گیرد،  در ذیل به آن ها اشاره می کنیم :

مرحله اول : مطالعات مقدماتی

الف) شناسایی و بررسی های اولیه در رابطه با طرح

ب) تهیه و ارائه طرح های مقدماتی

مرحله دوم: تهیه طرح و نقشه های اجرایی

الف)  بررسی کامل و جامع درباره مصالح و سایر منابع محلی، مسائل مربوط به زمین شناسی، هواشناسی، اب آشامیدنی، آب های زیرزمینی، شبکه فاضلاب وسایر شرایط مهم عمومی و محلی که برای تهیه پروژه و اخذ تصمیم مراجع به ان ضروری میباشد

ب)  انجام محاسبات فنی و تهیه نقشه های تفضیلی اجرایی و نهایی

ج) تهیه مشخصات فنی و عمومی و خصوصی طبق نمونه های منصوب به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور که در اختیار مهندس مشاور قرار داده می‌شود

د) تهیه جدول مقادیر کارها به تفکیک نوع کار

ه) تهیه و ارائه گزارش نهایی مرحله دوم شامل کلیه اطلاعات، مدت زمان لازم برای انجام پروژه ها و برنامه مالی و اجرایی کار در مرحله سوم

ی) تهیه و تنظیم اسناد و مدارک مناقصه

مرحله سوم : انجام مناقصه و نظارت 

الف) انجام مناقصه و تعیین پیمانکار یا پیمانکاران

ب) نظارت بر اجرای کار

ج) نظارت بر دوره نگهداری


نام شرکت مهندسی مشاور

نکته ی حائز اهمیت در نام شرکت مهندسی مشاور، استفاده از کلمه ” مهندسی ” می باشد. چنانچه در نام شرکت ، از این کلمه استفاده گردد، باید یکی از افراد دارای مدرک مهندسی باشد.

همچنین استفاده از واژه ” مهندسین ” در نام شرکت، مستلزم ارائه بیش از یک مدرک مهندسی و استفاده از واژه ” گروه مهندسین ” منوط به ارائه مدرک مهندسی تمامی اعضای شرکت می باشد.

آدرس: تهران، ملاصدرا، بعد از پل کردستان، شماره 63 ، ساختمان اختصاصی نیک

سایت:

تلفن : (100 خط ویژه)

ایمیل :

اطلاعات آگهی