ایـــران تبلیغ

تارنمای جــامـع نیازمنــدی های ایـــــــران و خرید و فروش اینترنتی

یا شما هم از کم حرفی و خجالتی بودن احساس بدی دارید؟
پیشنهاد می کنم همین الآن کتاب "صدای خاموش - 6 گام تا غلبه بر کم حرفی" که کاملاً رایگان است را در کمتر از 3 دقیقه دریافت کنید.
اگر می خواهید در میهمانی ها به جای دیدن تلویزیون و یا سرگرم شدن با تلفن همراه، همه نگاه شان به دهان شما باشد. این کتاب الکترونیک رایگان را دریافت کنید.
این کتاب برای کسانی است که از کم حرف بودن در جمع احساس بدی دارند.

به این فکر کنید با شخص بزرگی در زندگی مان رو به رو شده ایم، حال این فرد می تواند فردی باشد که کسب و کارمان را متحول می کند یا نه؛ جایگاه بالایی در سیاست و ... دارد و یا اینکه گزینه خوبی برای همسر آینده ما باشد؛ سؤالی که از شما دارم این است با شرایط فعلی مان، آیا می توانیم با او ارتباط برقرار کنیم؟
اگر بر مهارت های ارتباطی مسلط هستید، این کتاب به شما کمک می کند تا ارتباط بهتری را با اشخاص داشته باشید ولی اگر این مهارت ها را خیلی مسلط نیستیم و یا در اطرافیان مان کسانی هستند که از این قضیه رنج می برند، این کتاب گزینه مناسبی برای آنهاست.

این کتاب توسط کامران گنجی نویسنده، مشاور و سخنران حوزه افزایش اعتماد به نفس و غلبه بر خجالت و کم رویی نوشته شده است.
شما می‌توانید برای دریافت توضیحات بیشتر و دریافت فوری این کتاب به سایت نویسنده (کامران گنجی) و یا به شماره زیر پیامکی با مضمون درخواست دریافت کتاب رایگان صدای خاموش را ارسال کنید.




نکته: این فایل تا مدت محدودی به صورت رایگان قابل استفاده است. در صورت نیاز آن را دانلود کرده و روی سیستم خود ذخیره نمایید.

اطلاعات آگهی