ایـــران تبلیغ

تارنمای جــامـع نیازمنــدی های ایـــــــران و خرید و فروش اینترنتی

در راستای رشد و ارتقاء جامعه و حرکت به سوی جامعه مکانیزه که از ضروریات جوامع امروز بشری می باشد اداره ثبت شرکت ها اقدام به راه اندازی سامانه ایی جهت ثبت مستقیم شرکت نموده است که راهگشای بسیاری از مشکلات خواهد بود که از اهم آنها کاهش میزان مراجعه حضوری و رفت و آمد های غیر ضروری و کاهش بار ترافیک شهری و همچنین مکانیزه انجام شدن مراحل اداری که با اصطلاح (paper less)شناخته می شود و در دستور کار کشورهای پیشرفته می باشد و در ایران اسلامی نیز لازم الاجراست . 

این روش ثبت که بسیار ساده و در هر شرایطی که فرد دسترسی به شبکه اینترنت قابل اجرا می باشد با آشنایی مهارت های ابتدایی استفاده از کامپیوتر و اینترنت قادر به ثبت شرکت در این سامانه می باشید البته آگاهی از قوانین ثبت شرکت ها و اصولا آشنایی با انواع شرکت قابل ثبت در ایران حتما ضروری می باشد .

جهت ثبت شرکت در این سامانه به آدرس مراجعه کرده   و فرآیند ثبت نام را تکمیل نمایید همچنین صورتجلسه تغییرات شرکتها و مؤسسات غیرتجاری از پورتال سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به آدرس: قابل در یافت می باشد .

 

همچنین از دیگر مزایایی این طرح استاندارد سازی تنظیم صورتجلسات و امکان دسترسی به آخرین وضعیت صورت جلسه از طریق سامانه و پیام کوتاه ،و پیش بینی راهنمای متناسب برای افراد مختلف و تصمیمات متفاوت به جهت ارائه مدارک و همچنین امکان تایید متن پیش نویس آگهی توسط ذی سمت به منظور جلوگیری از ایرادات احتمالی پس از صدور آگهی برشمرد.

نکته حائز اهمیت که از سوی اداره کل ثبت شرکت ها اشاره شده است ضرورت ارسال نسخ اصلی صورت جلسات تنظیمی و ضمایم آنها حداکثر ظرف سه روز کاری از طریق باجه های پست به صورت سفارشی به آدرس ذکر شده در تاییدیه پذیرش می باشد.


تماس با ما:

تهران ولیعصر ، بالاتر از ونک ، کوچه شریفی ، پلاک 55 ، واحد 13

اطلاعات آگهی