ایـــران تبلیغ

تارنمای جــامـع نیازمنــدی های ایـــــــران و خرید و فروش اینترنتی

نماینده اصلی پخش محصولات اوزکان - براک - لولیتام و ایپک تنیم با ده سال سابقه درخشان   

 . tenim

با بهترین قیمتها .(ما مدعی پایین ترین قیمت هستیم چون بالاترین خریدها را در ترکیه از شرکتهای اوزکان . لولیتام .براک. مای بن.ایپک تنیم داشته ایم و موفق به اخذ نمایندگی پخش این محصولات در ایران شده ایم به گونه ای که قیمت فروش ما کاملا مثل خرید خود شما از کارخانه های تولیدی ترکیه میباشد .

دیگر نیازی نیست که شما وقت و هزینه فراوان برای خرید جنس از ترکیه بکنید چون نمایندگی پخش این محصولات در ایران با همان قیمت خرید شما از ترکیه اجناس را در ایران و در 24 ساعت به صورت تضمینی به شما تحویل خواهد داد..

جهت خرید =عضو کانال بازرگانی شیک و پیک شوید و با مشاهده موجودی به روز محصولات و قیمت پخش عمده آنها که در زیر هر محصول درج شده مدلهای مورد نظر خودتونو انتخاب بفرمایید..

بیشتر از 1200 مدل تنوع زنانه مردانه و بچگانه با کیفیت و تن خور عالی و تضمینی .. 

مدلهای مورد نظر خودتونو در کانال انتخاب بفرمایید و جهت سفارش عکس مدل مورد نظر رو همراه با تعداد مورد نیازتون در تلگرام برای ما ارسال بفرمایید تا در کمتر از ۲۴ ساعت بارتون تحویلتون داده بشه..  

توجه داشته باشید که ارسال فقط و فقط به صورت عمده میباشد.(البته محدودیت انتخاب و تعداد در خرید شما وجود ندارد و شما میتوانید از هر مدل ۲ یا ۳ عدد به بالا سفارش بدید (سایز بندی محصول) 

و مهم اینه که جمع کل فاکتورتون کمتر از یک میلیون نباشه..

شمارها جهت تماس و ارسال سفارشات 

 در تلگرام

 

 

 

اطلاعات آگهی