ایـــران تبلیغ

تارنمای جــامـع نیازمنــدی های ایـــــــران و خرید و فروش اینترنتی

قرص چاقی مکس فت آمریکایی MAX FAT

60 عدد در یک قوطی

 

فروشگاه ملکی:

همراه شما از سال 1378

 

یک راه حل همیشگی و دائمی برای افزایش وزن شما

 

قرص چاقی مکس فت توسط میلیون ها نفر در دنیا مصرف شده و اثر بخشی آن کاملا تایید شده شما نیز می توانید با مصرف قرص چاقی مکس فت برای همیشه کمبود وزن خود و لاغری مفرط خود یا عزیزانتان را برای همیشه درمان کنید.

 

قرص چاقی مکس فت از چند طریق باعث چاقی می شود به همین خاطر بسیار موثر و قوی و جوابدهی بالایی دارد و همه مصرف کنندگان از آن رضایت داشته اند.

 

ترکیب گیاهی مکس فت هم برای خانم ها و هم برای آقایان موثر و اثربخشی بسیار زیادی دارد و به سرعت باعث چاقی ماندگار  و یکنواخت در کل بدن می شود و بدن شما را تقویت میکند.

 

شما هم می خواهید یک محصول چاقی اثربخش، گیاهی، معتبر، ماندگار و بدون عوارض را مصرف کنید. مکس فت راه حل تضمین شده ای برای چاقی شماست تا بتوانید برای همیشه از شر لاغری و کمبود وزن خلاص شوید.

 

قرص چاقی MAX FAT - ساخت آمریکا دارای تاییدیه FDA

 

تاکنون دیده اید بعضی از افراد استعداد زیادی برای چاقی دارند و برعکس بعضی دیگر با وجود اینکه غذای بیشتری می خودند همچنان لاغر هستند. اگر می خواهید بدون در نظر گرفتن این ویژگی ها با قرصی قوی چاق شوید و چاق بمانید مکس فت را به شما توصیه میکنیم.

 

مصرف: سنین 18 تا 50 سال

 

ممنوعیت مصرف: دوران بارداری و شیردهی یا بیماری های خاص

 

روش مصرف مکس فت آمریکایی: یک عدد دو ساعت قبل از ناهار ((همراه با یک عدد مولتی ویتامین مینرال کامل)) و یک عدد 4 ساعت بعد از ناهار

 

فروشگاه ملکی:

همراه شما از سال 1378

اطلاعات آگهی