ایـــران تبلیغ

تارنمای جــامـع نیازمنــدی های ایـــــــران و خرید و فروش اینترنتی


موضوع : مرجع تور و گردشگری ایران و جهان
 ارتقای گردشگری : یکی از مهمترین چشم اندازهای پروژه لینک تریپ ایجاد منبع و ارتقای اطلاعات توریستی در کاربران حقیقی و حقوقی می باشد که بتوانند از طریق این پروژه وضعیت ارائه اطلاعات به مشتریان و یا مسافران را تغییر دهند. در این تغییر وضعیت مهمترین دستاورد پروژه لینک تریپ برای کاربران اطلاعات دقیق و جذب مسافر یا مشتری است که به همراه خواهد آورد.
 ایجاد اشتغال: دومین مورد که دغدغه پدید آورندگان پروژه بوده است، ایجاد اشتغال برای تورلیدار های محلی بوده است، که خود بتوانند با معرفی اطلاعات تخصصی و منطقه خود خود اقدام به جذب توریست نمایند و تغییراتی اساسی در تجارت خانه های اماکن تورستی ایجاد کنند.
 گسترش جذب توریست: چشم انداز دیگری که برای پروژه لینک تریپ دیده شده است آن است که کاربران آن بتوانند طی این پروژه با کسب اطلاعات تخصصی در رابطه با منطقه و شهر محل زندگی خود و معرفی هرچه حرفه ای تر آن به مردمان دیگر کشور ها اقدام به جذب توریست نمایند.
 ارز آوری و جذب سرمایه : طی این پروژه در نظر داریم تا بتوانیم موقعیت های سرمایه گذاری را به شرکت ها و اتباع خارجی معرفی و آنها ترقیب به سرمایه گذاری در ایران اسلامی نماییم.
 در این پروژه یک نقشه راهنمای توریست به زبان فارسی و انگلیسی طراحی و تعبیه شده است تا اتباع داخلی و خارجی بتوانند به راحتی به اماکن مورد نظر دسترسی پیدا نمایند.


از تمامی فعالان در حوزه صنعت گردشگری و توریست دعوت به همکاری میگردد.
www.linktrip.net


نسخه اصلی پرتال مرجع گردشگری در تاریخ 30 مهر 1395 رونمایی می گردد

اطلاعات آگهی