ایـــران تبلیغ

تارنمای جــامـع نیازمنــدی های ایـــــــران و خرید و فروش اینترنتی

قرص چاقی و لاغری گیاهی

کپسول لاغری متیل درن:

متیل درن بر پایه تحقیقات علمی ترکیب شده و اثرات آن در لابراتورهای تحقیقاتی و داروسازی به اثبات رسیده است و مطمئن هستیم شما یک محصول با کارایی بسیار بالا و ترکیبات فوق العاده موثر را تجربه خواهید کرد که جواب دهی آن شما را شگفت زده خواهد کرد.

ترکیبات این محصول بر پایه گیاهان کمیاب بوده و با اثر بخشی فوق العاده خود توانسته امتیاز 9.8 از 10 را در میان تمامی محصولات لاغری کسب کند

چربی سوز و ضد اشتها

کاهش سایز و رفع سلولیت

ترکیبی از گیاهان کمیاب 

هر بسته برای طول مصرف دو ماه 

قرص چاقی پاور سیستم آمریکا:

این قرص به طور موثری باعث چاقی و افزایش وزن شما به صورت یکنواخت در تمام بدن خواهد شد برای اولین بار استفاده از فناوری نانو در ترکیبات به کار رفته در این قرص باعث خواهد شد علاوه بر جذب حداکثری مواد غذایی آنزیم های ضروری بدن شما تامین شده  و نیازهای تغذیه ای کامل در اختیار بافت ها قرار بگیرد که بدون ایجاد پف یا تجمع آب باعث افزایش وزن ماندگار حاصل از تقویت بافت ها و ماهیچه ها در کل بدن خواهد شد.

پاور سیستم تنها قرص چاقی موجود است که با بهره گیری از ٢٦ گیاه کاربردی و ١٢١ آنزیم ضروری باعث جبران کمبود وزن و درمان آن برای همیشه خواهد شد . این قرص علاوه بر افزایش وزن باعث ریکاوری کامل بدن و دفع سموم  (( سم زدایی )) تقویت کامل قوای بدن و بافت ها , تقویت پوست و..... خواهد شد .

پاور سیستم با تاییدیه چندین سازمان بهداشتی جهانی از جمله ISO ٩٠٠١ , ISO ١٤٠٠١ , ISO ٢٠٠٠٠ , CE , VCAPS , GMP , FDA و..... گواهی مبرهنی بر تاثیر شگفت آور آن است .

اشتها , فعالیت کبد , دستگاه عصبی و... را تنظیم کرده  و شما را به وزن دلخواه تان خواهد رساند.

سری جدید این محصول همراه با یک بسته مکمل 30 عددی حاوی ترکیبات کمیاب و تکنولوژی نانو ذرات جهت تقویت اثرات آن می باشد که به صورت رایگان توسط این نمایندگی در اختیار مشتریان قرار میگیرد.

فت برنر ادونسد ساخت آمریکا:

فت برنر یکی از ایمن ترین محصولات لاغر یدر جهان می باشد که علاوه بر کاهش وزن به دلیل اثرات مثبت بر روی سلامتی من جمله تقویت قلب و عروق و کاهش کلسترول بد خون از پر طرفدارترین محصولات لاغری در جهان می باشد .

این محصول با جلوگیری از تشکیل سلول های جدید چربی سهم بسزایی در رفع سلولیت دارد همچنین با افزایش متابولیسم پایه بدن و سوخت و ساز چربی ها به خصوص شکم و پهلو باعث فرم دهی این قسمت ها و تناسب اندام میگردد

این محصول با ترکیبات ویزه اشتهای کاذب را بجهت کاهش کالری دریافتی روزانه کاهش میدهد

جهت تاثیر بدون بازگشت مصرف سه دوره پیشنهاد شده است

کپسول درمانی  آلتیمیت مخصوص آقایان:

رفع اختلالات جنسی

بهبود اسپرم کیفیت و کمیت و جهش

درمان مشکلات نعوظ و ناتوانی

توانبخشی کامل و درمانی

درمان زودانزالی 

بهبود کیفیت رابطه

محصول آمریکا  هر پکیج درمانی برای یک ماه 

این محصول دائمی بوده وباعث درمان کلیه مشکلات روابطی آقایان می گردد

همچنین ترکیبات این محصول گیاهی و مورد تایید سازمان های بهداشتی ایران آمریکا سوئیس سوئد و... می باشد

مرکز مشاوره و آموزش آرش یزدانی قهرمان جهان و تنها مدرس بین المللی موسسه TAFE استرالیا  علوم تغذیه , ماساژ رویال -  آناتومی و پیکرسنجی 

پیج اینستاگرام: gfast lipo6 fat fast@

اطلاعات آگهی